Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:03:04 GMT

برخی ظرفیت‌های کرمان هنوز فعال نشده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۹۷۹۹

برخی ظرفیت‌های کرمان هنوز فعال نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح جمعه در دیدار با وزیر صمت با اشاره به اینکه در کرمان چند اتفاق خوب رقم خورده است، افزود: این استان شخصیتی را از دست داد که غمش بر دل همه نشست، چهره‌ای که در کشور و جهان شاخص بود که اگر اتفاق و مسئله‌ای پیش می‌آمد، جزو اولین نفراتی بود که در خط مقاومت حضور پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اثرات و برکات شهید سلیمانی را بعد از شهادتش می‌بینیم، بیان داشت: با وجود شهادت سردار سلیمانی، استان کرمان یک زیارتگاه شده است و در شرایط فعلی کرونایی بیش از ۵۰ کشور در استان حضور پیدا کرده است که این یک ظرفیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این مطلب که بخشی از ظرفیت‌های استان کرمان به فعلیت رسیده و برخی هنوز فعال نشده است که این امر یک فرصت استثنایی است، عنوان کرد: فرصت دیگر استان این است که مدیریت اجرایی استان، دست شخصی است که جوانی با تجربه و اجرایی است، همچنین وجود مجمع قدرتمند نمایندگان فرصت دیگر استان است که در بحث خدمت به مردم عملکرد خوبی داشته‌اند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: تحولات در حوزه صنعت و معدن یک فرصتی دیگر در استان است که این هم درایت وزیر صمت است که ثمرات آن کاملاً در استان محسوس است لذا وقتی به جوانان اعتماد کنید، عملکرد مثبت خود را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: در کنار فرصت‌های موجود، وزیر جهادی صمت را داریم که استان هم در کنار سایر استان‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5232007

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن علیدادی سلیمانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان معادن انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات آمار کرونا بوشهر گرگان اردبیل ایلام انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی، صبح سه شنبه هفتم فروردین در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان با اشاره به مستند سازی بیش از ۶۵۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان در دو سال اخیر افزود: سند اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه در سال ۱۴۰۳ با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اخذ شد.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار سال نو در خدمت نهادهای دولتی و غیر دولتی هستند.

رضایی، به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها جهت ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردوهای دانش آموزی است، از تجهیز این اردوگاه به سوئیت های مجهز جهت اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد، بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکید کرد.

رضا رضایی، از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه‌های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

کد خبر 6062628

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • فرصت مغفرت و آمرزش خداوند در ماه رمضان را از دست ندهید
  • افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد