Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت تاکید کرد: در شرایط تحریم و کرونا صنعت کشور ۸ درصد رشد داشته است و اکثر رشته‌های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

ایسناک وزیر صمت تاکید کرد: در شرایط تحریم و کرونا صنعت کشور ۸ درصد رشد داشته است و اکثر رشته‌های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

"علیرضا رزم حسینی" صبح امروز ۲۱ خردادماه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جنوب استان کرمان یکی از مناطق مهم کشور است و آهنگ توسعه در این مناطق با همکاری مسولان استانی به صدا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از استاندار کرمان به دلیل همدلی که در استان بوجود آورده است، تصریح کرد: رمز موفقیت نظام در کار است و همدلی و همزبانی و رمز موفقیت، توسعه و توانمندسازی مردم است.

وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های جنوب استان کرمان اظهار کرد: برنامه‌هایی که صمت برای جنوب استان کرمان دارد به زودی شاهد تحولاتی در حوزه اکتشافات خواهیم بود که به سمت پیشرفت و آبادنی سوق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌هایی که روز گذشته در جنوب استان کرمان انجام شده، افزود: معادن خیلی خوبی در جنوب استان همچون کرومیت، سنگ آهن و در مجموع کانی‌های نادر در این خطه از کشور وجود دارد و اگر مدیریت و همزبانی باشد می‌توانیم با بهره برداری بهینه و درست توسعه جنوب استان کرمان را رقم بزنیم.

رزم حسینی با انتقاد از عملکرد برخی از معین‌های جنوب استان کرمان بیان کرد: اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج خوب شروع شد، اما رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مقداری کم لطفی کرده اند و این الگویی است که مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ربطی به افراد ندارد و باید این کار در این شهرستان ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: وقفه‌ای در اقدامات شرکت گهرزمین به عنوان معین اقتصادی منوجان ایجاد شده و شرکت ملی مس نیز کم کاری کرده است و باید معین‌های اقتصادی با همکاری و کار‌های جهادی توانمندسازی مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وزیر صمت تاکید کرد: در شرایط تحریم و کرونا صنعت کشور ۸ درصد رشد داشته است و اکثر رشته‌های صنعتی اکنون در کشور در سه شیفت در حال کار کردن هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معادن برای توسعه و توانمندسازی مردم باید به بهره برداری برسند./

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جنوب استان کرمان وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش «چشم به راهیم» در  جنوب کرمان 

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش «چشم به راهیم» با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح جاده‌ای در محور بزرگراهی خلیج فارس آغاز شد.

مجتبی محمودی ظهر امروز ۲۸ اسفندماه در مراسم آغاز اجرای پویش «چشم به راهیم» در جنوب کرمان اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای مانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری پویش چشم به راهیم(همراهان سفر ایمن) در تمام نقاط کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با نام «چشم به راهیم» و با هدف ارتقاء ایمنی سفرهای برون‌ شهری نوروزی و کاهش تصادفات جاده‌ای اجرا خواهد شد، افزود : اجرای پویش در جنوب کرمان به منظور ارتقاء ایمنی سفرهای نوروزی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه ایستگاه پویش «چشم به راهیم» در محور بزرگراهی خلیج فارس محدوده پلیس راه جیرفت_کرمان برگزار می‌شود، گفت: کمک به ارتقاء ایمنی رانندگان و استفاده‌کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی در سفرهای نوروزی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی و ... از اهداف این طرح است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • جنوب استان کرمان روی ریل صنعت
  • جنوب استان روی ریل صنعت
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در  جنوب کرمان 
  • وزیر ارتباطات: کشور‌ها داده‌های فضایی را به ما نمی‌دهند
  • ۵ استان غرب و جنوب‌غربی کشور در معرض وقوع سیلاب
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • تعجب از رشد اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های بی‌سابقه
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید