Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: سویه ای از کروناویروس موسوم به «دلتا» - که اولین بار در هند شناسایی شد - می‌تواند در منطقه اروپا غالب شود.

به گزارش ایسنا، مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا هشدار داد: نوعی از کووید-۱۹ که اولین بار در هند شناسایی شده است و قدرت سرایت بیشتری دارد می‌تواند در این منطقه غالب شود چرا که بسیاری از کشورها در تلاش برای برداشتن محدودیت‌ها و فراهم آوردن شرایطی برای برگزاری دورهمی‌های اجتماعی و انجام مسافرت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"هانس کلوگ" - مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا - گفت: سویه کروناویروس موسوم به «دلتا» علائمی از خود نشان داده که قادر است اثربخشی از واکسن‌های کووید-۱۹ را از بین ببرد این درحالیست که بسیاری از گروه‌های آسیب پذیر به ویژه افراد بالای ۶۰ سال در برابر بیماری مصون نشده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، نمایندگان پارلمان اروپا خواستار آن شده اند که به منظور تسریع توزیع انواع واکسن کرونا در سطح جهان، قانون انحصار حقوق معنوی این واکسن‌ها به‌طور موقت لغو شود تا تولید آن در همه جا امکان‌پذیر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت کروناویروس اروپا کرونا در جهان سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها در نوار غزه هشدار داد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می‌کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می‌تواند دوام بیاورد.

آدهانوم افزود: ما خواستار توقف فوری حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها در غزه و حفاظت از کارکنان، بیماران و غیرنظامیان هستیم.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر هم تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • هشدار ووچیچ نسبت به اتفاقات خطرناک برای صربستان
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • ۲ درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات اسرائیل
  • ۲درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه