Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمید خادمیان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ستادهای انتخاباتی محسن رضایی در تمامی شهرستانهای خراسان رضوی فعال شده‌اند اما معتقد به ریخت و پاش و اسراف نیستیم.

وی ادامه داد: در دوره های قبل فعالیت ستادهای محیطی مورد نیاز بود اما در این دوره پذیرفته ایم که فعالیتها مجازی شود و اکنون ۷۰ درصد از فعالیت انتخاباتی خود را به استفاده از فضای مجازی و رسانه های نوین اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شرق کشور گفت: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در اجرای تصمیم شورای راهبردی ستاد انتخاباتی آقای رضایی، فعالیت انتخاباتی در فضای محیطی صورت نمی گیرد.

وی افزود: اکنون با شعار "هر گوشی تلفن همراه یک ستاد انتخاباتی"، فعالیت تبلیغاتی را به فضای مجازی و تکنولوژی های نوین کشانده ایم و از این طریق کار را جلو می بریم، فعالیتهای محیطی رقبا نیز بازخورد نامناسب داشته است.

حجت‌الاسلام خادمیان ادامه داد: در تمامی شهرستان های خراسان رضوی گروه های فعال در شبکه های مجازی و پیام رسان ها تشکیل شده و هفت گروه واتساپی نیز در استان برای تولید محتوا در حمایت از دکتر رضایی و رفع شبهات علیه ایشان راه اندازی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال در پنج هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد مشارکت سیاسی فضای مجازی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد مشارکت سیاسی فضای مجازی محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 انا لله و انا الیه راجعون 

 

چهره خدوم، مومن، متعهد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم آقای دکتر پرویز داوودی پس از سال‌ها خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های گوناگون، به زیارت حضرت باریتعالی نائل شد. 

 

درگذشت این انسان فرهیخته، صدیق و پرتلاش را به جامعه دانشگاهی کشور و بعموم همکاران، علاقمندان و دست پروردگان و مصیبت دیدگان و علی الخصوص به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

 

محسن رضایی

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی