Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ مردم ایلام از حضور پرشور خود در انتخابات سخن می‌گویند؛ آنان بر این باورند که برای ایران سربلند در انتخابات شرکت می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه 1400 مردم ایلام از حضور پرشور خود در انتخابات سخن می‌گویند؛ آنان بر این باورند که برای ایران سربلند در انتخابات شرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایلام به این فرمایش گهربار مقام معظم رهبری معتقد و عمل می‌کنند که فرمود:"اگر نابسامانی وجود دارد، اگر ناکارآمدی وجود دارد؛ ما باید آن را با انتخاب درست یا انتخاب خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب! ".

زمان‌بندی پخش برنامه‌ انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه استانی گیلان اعلام شد+جدولدلایل ‌هفت‌گانه‌ عضو خبرگان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات / گرفتار سوء‌مدیریت‌‌، بی‌کفایتی‌‌، اشرافی‌گری‌‌ و بیگانگی برخی مسئولان با مردم شده‌ایمفرمانده سپاه استان کردستان: توطئه‌های انتخاباتی دشمن با «حضور حداکثری مردم» مسکوت خواهند ماند‌

با هم اظهار نطر مردم را در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ببینیم.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج