Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه اتاق اصناف ایران، این اتاق براساس ابلاغیه روز ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت و  مقابله با کرونا در خصوص (تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده در سال جاری) مشاغل و کسب و کارهایی که عناوین آن متناسب با گروه های شغلی تعطیل یا محدود شده در طرح جامع محدودیت تردد و تجمع عمومی مصوب این ستاد  تنظیم و در جلسات کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به تصویب رسیده است را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، فهرست مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده مشمول حمایت اقتصادی سال ۱۴۰۰، مصوب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از بیماری کرونا شامل مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشی، مهمان‌پذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه ها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی، پذیرایی، خدمات بین راهی، زائر سراها، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری، زیارتی و آژانس های مسافرتی است.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، شرکت های حمل و نقل مسافر برون شهری، مراکز پذیرایی، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها ، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز طبخ غذا، قنادی ، شیرینی‌پزی، آبمیوه و بستنی‌فروشی، آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مراکز فروش انواع پوشاک، کفش، خرازی، خیاطی، مراکز فروش کادویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، نوشت‌افزار، مراکز توزیع صنایع دستی، مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان، آتلیه و عکاسی از دیگر مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا و مشمول حمایت اقتصادی هستند.

براساس این گزارش، همچنین مراکز عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی، مراکز آموزشی، آموزشگاه‌ها و مهدکودک‌ها ( به غیر از مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی)، مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای (غیردیجیتال)، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، مراکز تفریحی، باغ‌وحش‌ها، شهربازی‌ها، مراکز ورزشی، باشگاه‌ها و مراکز ورزشی آبی، پارک‌های آبی و استخرها و نمایشگاه‌های تجاری اعم از عمومی، تخصصی و بین‌المللی مشمول این طرح هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهبود کسب و کار اصناف اتاق اصناف ایران پروندهٔ خبری کشاورزی در روزگار کرونا خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهبود کسب و کار اصناف ویروس کرونا بهبود کسب و کار اصناف اتاق اصناف ایران آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی ‌؛ عباس بیات در آیین افتتاح معرفی نمایشگاه مشاغل در خراسان شمالی گفت: هنرستان های خراسان شمالی
زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.
وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

هنرستان ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی
وی با تاکید بر اینکه هنرستان ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد .

 تحصیل ۱۴ هزار هنرجو در ۹۲ هنرستان خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی هم خواستار تقویت هنرستان ها متناسب با زیست بوم استان شد تا علم و مهارت جوانان استان در مسیر توسعه استان قرار گیرد. محمدرضا حسین نژاد وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانشجو را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم‌ در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در بخش های تولید فرش و پرورش اسب پتاسیل های قابل توجهی دارد بر تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان ها و هنرجویان تاکید کرد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، اضافه کرد: هنرستان ها و دانشگاه ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.
استاندار با اشاره به سفر رئیس جمهور و تصویب ۸ هنرستان و ارتقای آن به ده هنرستان گفت: در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام های موثری را خواهیم برداشت.

خراسان شمالی در توسعه توازن رشته ای جزو پنج استان برتر
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: کسب مهارت های لازم با نگاه عمیق مدیران هنرستان ها و توسعه متوازن رشته ای از اقدامات مهم در دو سال اخیر است به طوری که در توسعه متوازن جزو پنج استان برتر کشور هستیم که از ۳۶ درصد به ۴۴ درصد رسیده ایم .
وی افزود: توجه به هنرستان ها متناسب با رشته های بومی هر منطقه مورد توجه است.
نمایشگاه متمرکز مشاغل در ۱۴ غرفه همزمان با هفته معرفی مشاغل دست سازه ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستانهای بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم عرضه شده است.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته مشاغل نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید