Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو، به همت پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، دومین همایش بین‌المللی علوم و فناوری نانو، شانزدهم مردادماه ۱۴۰۰ با محور‌های نانوفناوری پزشکی، نانوالکترونیک، نانوبیوتکنولوژی، نانوشیمی، نانو فیزیک، نانومواد، نانومکانیک و رباتیک، سم شناسی نانومواد، ایمنی فناوری نانو، نانوحامل ها، دارورسانی هدفمند، فناوری نانو در کشاورزی، فناوری نانو در مهندسی بافت، فناوری نانو در صنایع غذایی و سایر موضوعات مرتبط با فناوری نانو برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش بین‌المللی تلاش است که ضمن ایجاد فضایی برای مطرح‌شدن آخرین دستاورد‌های پژوهشی در عرصه علوم و فناوری نانو، زمینه‌ای برای حضور استادان و محققان غیرایرانی در رشته‌های مرتبط فراهم آورده شود. ارائه پوستر و سخنرانی‌های علمی توسط پژوهشگران داخلی و خارجی از برنامه‌های محوری این همایش است.

 

این رویداد علمی با مشارکت گسترده دانشگاه‌های منطقه و پژوهشگران کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و فلسطین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌گاه www.utnano.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو همایش بین المللی دانشگاه تهران دستاوردهای پژوهشی علوم و فناوری نانو همایش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی