Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۱خرداد ۸۸ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

‍به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،دکتر محمد فتحی اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) ، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۴۵ هزار و ۶۳۵ نفر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۸۲ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک )، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ، ابتلای  ۲۹۳ نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است. 

این مسئول افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۴۱۴۶ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۰ هزار و ۹۰۰ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرونا کووید 19 آمار ابتلا به کرونا آمار فوتی های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان

سد فینسک به عنوان مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان‌های مرکزی استان سمنان برای تأمین آب شرب است که با وجود تصویب ردیف اعتباری برای آن از سال ۱۳۹۸، اجرای آن با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است.

جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070909 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • جدیدترین تصاویر از اجرای سد فینسک سمنان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید