Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:11:39 GMT

از طرح رسانه ای دعوت تا پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در شهر

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۰۹۱۲

از طرح رسانه ای دعوت تا پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در شهر

خبرگزاری مهر - گروه استانها؛ رضا زرگر؛ با اعلام اسامی تایید شدگان نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، حال و هوای شهر و فضای مجازی در هرمزگان وارد فاز جدیدی از فضای انتخاباتی شد. از شب گذشته نصب پوسترها بر روی درختان و تابلوهای شهری و راهنمایی و رانندگی آغاز شد. صبح هنگام زمانی که مردم از خانه بیرون زدند با پوسترهای انتخاباتی کاندیداها بر روی درختان و هر جایی که تصور کنید روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اولین قدم بی قانونی و بی توجهی به حقوق شهروندی از کاندیداهای شورای شهر در تبلیغات محیطی آغاز شد. در این بین بنرهای بزرگ تبلیغاتی حجت الاسلام رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر از سایر کاندیداها در شهر به چشم می خورد. از سوی دیگر در سایر نقاط شهر به ندرت بنرهای محسن رضایی و جلیلی دیده می شود اما از 4 کاندیدای دیگر ریاست جمهوری در فضای شهری خبری نیست.

ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی اقدام به برگزاری میتینگ تبلیغاتی برای رئوسای کمیته های انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری در بندرعباس کند. همچنین ابراهیم امینی پوری به عنوان رئیس ستاد عبدالناصر همتی و مریدی زاده به عنوان رئیس ستاد محسن رضایی که تنها یک ستاد در مرکز استان دارند و اندکی ستاد در شهرستان ها راه اندازی کرده اند. بیشترین ستادهای انتخاباتی برای حجت الاسلام رئیسی در استان راه اندازی شده است و سایر کاندیداها هیچگونه میتینگ یا ستاد رسمی در استان هرمزگان ندارد.

همچنین طرح رسانه ای دعوت به پیشنهاد دو تشکل صنفی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان و خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با مصوبه شورای اطلاع رسانی استان آغاز به کار کرد و با دعوت از رئوسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و چهره های سیاسی و تاثیرگذار استان از طریق دو تلویزیون اینترنتی در استان سعی در دعوت مردم به حضور در انتخابات دارد.

برگزاری میتینگ های تبلیغاتی در مکان های سرپوشیده مطلقا ممنوع است

علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مردم و عوامل برگزاری انتخابات در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، عنوان کرد: در فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی روستاها و شهرها اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط برگزاری انتخابات است.

وی افزود: برای حفظ سلامتی مردم، عوامل برگزاری انتخابات از تجمع در محل های اخذ رای جلوگیری کنند و مسئولان اجرایی و نظارتی با رعایت فاصله اجتماعی مناسب در محل اخذ رای حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به نقش مهمی که ماسک در جلوگیری از انتشار ویروس و ابتلای افراد دارد استفاده از ماسک برای همه رای دهندگان و عوامل برگزاری انتخابات الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ممنوعیت هرگونه استقبال از نامزدهای انتخابات در هرمزگان با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، خاطرنشان کرد: راه اندازی کارناوال ها، متینگ های تبلیغاتی، برگزاری مراسم استقبال از نامزدهای انتخابات و هرگونه تجمع در فضای بسته با توجه به شرایط قرمز و حاد کرونایی اغلب مناطق استان در هرمزگان مطلقاً ممنوع است.

رئوفی در همین خصوص، افزود: برگزاری تجمعات انتخاباتی، گفتگو، مناظرات انتخاباتی و نظایر آن در فضاهای سربسته نظیر مساجد، تالارها، سالن های اجتماعات و مانند آن با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان در هرمزگان مطلقاً ممنوع است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: وضعیت قرمز کرونایی در هرمزگان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را در هرمزگان با محدودیت همراه کرده و ضروری است طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای اعلام برنامه های انتخاباتی خود بهره گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، اظهار داشت: مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در هرمزگان به همراه داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها نشست ها و جلسات هماهنگی خود را با اولویت فضای باز و در صورت برگزاری در فضای بسته با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان با حضور ۱۵ نفر از اعضای ستاد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار نمایند.

یارانه 450 هزار تومانی حق هر ایرانی است/زنان نقش کلیدی در کشور دارند

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در هرمزگان گفت: حمایت از زنان و ایجاد اشتغال برای آنان از برنامه های مهم محسن رضایی در دولت آینده خواهد بود.

حسن مریدی زاده در برنامه طرح رسانه دعوت در خصوص اهمیت، میزان مشارکت مردم و تشریح جایگاه انتخابات اینگونه اظهار داشت: امیدواریم در آزمونی که به زودی از مردم ایران گرفته می شود سربلند بیرون آیند و با مشارکت حداکثری بتوانم پیام اتحاد و همدلی را به گوش جهانیان برسانیم.

به گفته وی، انتخاب فرد اصلح مهمترین اصل در انتخابات است، از همین رو توصیه می کنیم مردم از بین ۷ گزینه تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان فردی که اصلح تر است را انتخاب کنند تا بزرگترین معضل که مشکل معیشتی همه اقشار جامعه است را حل و فصل کند.

مریدی زاده خاطرنشان کرد: محسن رضایی در دوران جنگ حضور موثری داشتند و با کسب اجازه از امام خمینی (ره) فرماندهی سپاه را بر عهده گرفتند و با ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش با مدیریت و هم فکری و استفاده از نیروهای کارآمد موفق شدند جنگ را به نحو احسن اداره کنند.

وی اضافه کرد: این کاندیدای مردمی از همان زمان هم در پی رفع محرومیت زدایی بودند و موفق شدند سند چشم انداز ۱۴۰۰ را تنظیم کردند و به دنبال اهداف چشم انداز ۱۴۲۰ نیز هستند و قبل از کاندید شدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام به مردم خدمت رسانی می کردند.

سهم هرمزگانی ها در دولت محسن رضایی

مریدی زاده تصریح کرد: محسن رضایی کاندید ریاست جمهوری اعلام کرده است که در دولت وی یک هرمزگانی به عنوان وزیر انتخاب خواهد شد و 9 هرمزگانی دیگر در وزارتخانه ها از پست های خوبی برخوردار خواهند شد.

وی تاکیدکرد: رضایی نام دولت خود را اقدام و تحول نام گذاری کرده است و می خواهد با توجه به ظرفیت های کشور تحولات بنیادی را در عرصه وضعیت اداری و سیاسی کشور ایجاد کند و در نظر دارد با خدمات جدید تری تحول را در کشور محقق کند.

به گفته مریدی زاده، مهمترین نکته ای که مورد توجه کاندیدای دیگر هم قرار گرفت بحث یارانه ۴۵۰ هزار تومانی بود که محسن رضایی وعده داده است از منابع یارانه های پنهانی تامین خواهد شد، حمایت از زنان و ایجاد اشتغال برای آنان، تحول مسکن و حل مشکلات اقتصادی از دیگر برنامه های این کاندید ریاست جمهوری است.

عزت به جمهوری اسلامی ایران باز خواهد گشت/دولت رئیسی دولت شایسته هاست

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در هرمزگان گفت: ابراهیم رئیسی نشان خواهد داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی هم خدمات خوبی عرضه می‌کند و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت.

وی اظهار کرد: منشا اتفاقاتی که موجب شده مردم نگران و نا امید شوند و نخواهند پای صندوق بروند عملکرد نادرست دولت فعلی است که عملکرد ناکارآمد و نامناسبی دارند و دنبال غرب هستند دل در گرو آنها دارند و ناشایست عمل کردند.

جراره ادامه داد: باید دقت کرد چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب می‌شوند مردم در شرایط فعلی نگرانند کار انجام نشود، مردم نگران فساد برخی مدیران هستند، انتخاب دست خود مردم است و باید افراد شایسته و اصلح انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: رقبا همانطور که چشم در چشم دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند از دروغ و تهمت و انتساب افترای ناروا به ابراهیم رئیسی در روزهای آتی در فضای مجازی دریغ نخواهند کرد و باید مراقب این حربه بود.

رئیس ستاد مرکزی آابراهیم رئیسی در استان هرمزگان بیان کرد: افراد مدعی سواد که به ابراهیم رئیسی تهمت زدند با همین سواد مملکت را به نابودی کشاندند، عملکرد ابراهیم رئیسی در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه کاملاً مشهود است، دولت رئیسی با عملکرد مثبت قطعاً اثبات خواهد کرد سواد ما از آنها بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: آقایان با سواد ممکلت را چگونه تحویل گرفتید و چگونه تحویل دادید؟ دلار سه هزار تومانی را تحویل گرفتید و ۲۵ هزار تومان تحویل دادید، تورم بالای ۵۰ درصدی را بر مردم تحمیل کردید چرا که وابسته غرب هستید.

جراره با اشاره به اینکه دولت ابراهیم رئیسی نشان خواهد داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی هم خدمات خوبی عرضه می‌کند و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت، تصریح کرد: باید تلاش شود افراد شایسته و اصلح و در خط ابراهیم رئیسی روانه شورای اسلامی شهر و روستا شوند تا بتوانند همگام و هم صدا با ایشان به مبارزه با فساد کمک کنند.

مشکلات اقتصادی کشور با افزایش تعاملات بین المللی حل می شود

رئیس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی در هرمزگان گفت: اگر قهر با دنیا کنار گذاشته شود مشکلات اقتصادی حل می شود، از بحث تایید صلاحیت های گرفته تا مسائل دیگر این انتخابات شگفتی های مختلفی داشته است.

ابراهیم امینی پوری در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در خصوص برنامه های این کاندیدای ریاست جمهوری اذعان داشت: در انتخابات 1400 شرایطی پیش آمده است که داوطلبان نتوانسته اند آن چنان که باید خود را معرفی کنند.

امینی پوری اظهار کرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین چالشی است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و هرگاه که این موضوع را ریشه یابی می کنیم به روندی بر می خوریم که زیبنده کشورمان نیست و احتمال دارد بخشی از این مسائل به دلیل مشکلات اقتصادی باشد.

وی گفت: باید تلاش کنیم شرایط را برای حضور حداکثری جهت حضور پر شور مردم ایجاد کنیم به گونه‌ای که شرایطی ایجاد شود تا همه افکار عمومی بتوانند در انتخابات حضور پیدا کنند و محدودیتی برای هیچ قشری نباشد.

ابراهیم امینی پوری بیان داشت: آقای همتی شخصیت بسیار متفکر و دنیا دیده‌ای است که شعارش از خانه تا جهان است و به این معنی است تا بتوانیم تعامل را در خانه خود ایجاد کنیم و این را به دنیا نیز بسط دهیم و شرایط را برای تعامل بیشتر با جهانیان فراهم کنیم.

امینی پوری افزود: ما با دنیا قهر کرده ایم و اگر بتوانیم قهرها را کنار بگذاریم، بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهد شد، همتی بر این دیدگاه که کشورها باید با هم تعامل داشته باشند تاکید دارند.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان گفت: یکی از چالش های که در مناظرات مشاهده می کنیم مسائل اقتصادی است و گفتنی است که آقای همتی جز شخصیت های اقتصادی کشور هستند که در این زمینه آشنایی زیادی دارند، اگر قهر با دنیا کنار گذاشته شود مسایل اقتصادی نیز بهبود خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات شگفتی های مختلفی داشته است از بحث تایید صلاحیت های گرفته تا مسائل دیگر، شاید دیگر کاندیدها از سالیان پیش برای انتخابات برنامه ریزی کرده بودند، ستاد ما چندان دیر شروع به کار نکرد و نگاه مردم هرمزگان به دکتر همتی مثبت بوده است.

امینی پوری گفت: این روزها شاهد مناظرات انتخابات 1400 در صداوسیما هستیم مردم عزیز قضاوت خواهند کرد، تفاوت ها کاملا مشهود است، چه کسی شرایط کشور را می شناسد چه کس راه حل دارد چه کسی دنیا را می شناسد، تفاوت هایی که همتی دارد بر هیچ کس پوشیده نیست، با توجه به اینکه افراد زیادی علیه ایشان بودند همتی توانست جانانه دفاع کند، برخی ها وعده هایی توخالی می دهند، رفتار های پوپولیستی قطعا جواب نخواهد داد برخی وعده هایی می دهند که در سایر کشور های جهان نیز قابل دسترسی نیست.

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات و معضلات هرمزگان بیکاری جوانان است، در همه دنیا آبادترین شهرها شهرهای بندری است اما شرایط هرمزگان قابل مقایسه نیست با شهرهای مرکزی، یکی از چالش های اساسی بندرعباس و هرمزگان فاضلاب است که زیبنده یک شهر بندری نیست معماری شهری نیز همچنین شعار از خانه تا دنیا هرمزگان باید دروازه ارتباط ما با دنیا باشد، خدمت آقای همتی عنوان کردیم که چه دلایلی مانع شده است، نمی گوییم کاری صورت نگرفته اما با سایر استان ها قایل مقایسه نیست.

امینی پوری افزود: جوانان هرمزگانی به ویژ قشر اهل سنت مغفول مانده اند، باید فارغ از جناح های سیاسی و مذهبی به جوانان هرمزگان توجه شود و از توانایی های آن ها در پست های بالای درون استانی و برون استانی استفاده شود.

وی اظهار کرد: تجارت در هرمزگان ریشه در سالیان بسیار دور دارد، از پارسیان در غرب تا جاسک در شرق نگاه کنیم محرومیت وجود دارد جمعیت بسیار بالای از هرمزگان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که زیبنده این استان نیست، با وجود صنایع بزرگ جوانان بیکار بومی کم نیست به ویژه در جزایر استان.

کد خبر 5231643

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات استان هرمزگان تبلیغات سیدابراهیم رئیسی عبدالناصر همتی سعید جلیلی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها رئیس ستاد انتخابات برگزاری انتخابات ابراهیم رئیسی مشکلات اقتصادی هرمزگان گفت استان هرمزگان اسلامی شهر مریدی زاده محسن رضایی وضعیت قرمز طرح رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین،عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اعلام این مطلب، گفت: همراستا با سیاست‌های حکمرانی در زمینه حفظ و نگهداشت سرمایه‌های ملی و لزوم مقابله با پدیده خروج ارز و سرمایه از کشور از طریق تبادلات مالی غیررسمی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی فرایندهای نظارتی خود را بر فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و مؤسسات داخلی در عرصه خارج از کشور، تشدید و تقویت می‌کند.

محمدیان با اشاره به اینکه اغلب کالا، محصولات و خدمات داخلی برای عرضه و مصرف در کشور، نیازمند معرفی و تبلیغ از طریق رسانه‌ها و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور نیستند، اظهار داشت: بر اساس ماده 3 آیین‌نامه تاسیس و نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و سایر قوانین و مقررات، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی باید از مسیرهای قانونی و نظارت پذیر انجام شود و فعالان تبلیغاتی نیز بر اساس موازین قانونی برای فعالیت در این زمینه، موظف‌اند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی اخذ کنند.

وی افزود: ارائه تبلیغات به رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای خارج از کشور به دلیل اینکه موجب خروج ارز از کشور شده و حتی به تامین مالی انسان رسانه‌های غیر همسو و گاه حتی معارض با منافع ملی منجر می‌شود. امری مغایر مصالح ملی است و در تمام کشورها در این رابطه حساسیت ویژه‌ای وجود دارد.

محمدیان با اشاره به برخی از چهره‌های معروف رسانه‌ای خارج نشین اظهار داشت: متاسفانه هر چند برخی از چهره‌های معروف فضای مجازی در بزنگاه‌های سیاسی و امنیتی علیه منافع ملی اقدام کرده و می‌کنند باز هم شاهدیم که برخی از شرکت‌ها و موسسات از طریق ارائه آگهی به این دست افراد به تامین مالی آن‌ها و به تبع آن خروج ارز از کشور مبادرت می‌کنند که طبیعتاً اقدام ان‌ها از نگاه قانون پنهان نمانده و اقدامات مقتضی قانونی در رابطه با تخلفات آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در ادامه گفت: این شرایط و رعایت قوانین و مقررات تبلیغاتی در برخی مراودات و فعالیت‌های تبلیغاتی مؤسسات، شرکت‌ها و صاحبان کالا و خدمات داخلی رعایت نشده است که با توجه به اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت، وارد عرصه مقابله با این جریان غیرقانونی شده‌ایم و با شدت و جدیت با متخلفانی که موجب انتقال مرجعیت تبلیغات داخلی به رسانه‌های و بسترهای خارج از کشور شوند، مقابله خواهیم کرد.

محمدیان در پایان از تمامی صاحبان کسب و کار در کشور خواست برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی خود از طریق مؤسسات تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند و از هرگونه مراودات مالی با کنشگران و فعالان تبلیغاتی خارج از کشور خصوصاً افراد غیر همسو با منافع ملی پرهیز نمایند.

دیگر خبرها

  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است