Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و درمعیت مامورین پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف این اراضی که از سوی ماموران این یگان انجام شد با همکاری رییس شورای اسلامی روستای کردوا بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قشم و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

46

کد خبر 1524121

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد شهرستان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاویدبخت افزود: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵، ۱۳۰ هزار مترمربع معادل ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام که با دیوار سنگی محصور و در آنها غرس نهال با هدف تصرف، صورت گرفته بود، رفع تصرف و به اراضی ملی برگردانده شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: نیرو‌های یگان حفاظت به صورت شبانه روزی و در همه شهرستان‌های استان به حراست از عرصه‌ها و جلوگیری از تخریب و تصرف می‌پردازند. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گفت: در راه حفاظت از منابع طبیعی و انفال با هیچ فردی تعارف نداریم و به صورت شبانه روزی مشغول حراست از عرصه‌ها هستیم.  سرهنگ ابراهیم جانی نسب افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی به سامانه‌های تلفنی ۱۳۹ و ۱۵۰۴ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • صدور سند برای 600 هزار مترمربع زمین کشاورزی بابل
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • رفع تصرف بیش از یکهزار متر مربع از اراضی ملی اهواز
  • رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ‌ملی‌ اهواز رفع تصرف شد