Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:58:58 GMT

استان‌ها باید بر اساس ظرفیت‌های بومی توسعه یابند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۰۹۶۰

استان‌ها باید بر اساس ظرفیت‌های بومی توسعه یابند

به گزارش روز جمعه ایرنا، امین کیانی در اجتماع جوانان حامی آیت الله رئیسی در تبریز اظهار داشت:  متاسفانه توسعه استان ها به شکل نامتوازن و تحت شعاع تمرکز بر توسعه پایتخت قرار داشته است.

وی افزود : آمایش سرزمینی کشور باید بر اساس تغییر و تحولات صورت گرفته ، کاملا بروز و آکادمی باشد تا بتوان بر اساس همین آمایش، برنامه ای خاص برای هر منطقه از کشور ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور با بیان اینکه نیروی جوان و پرشور، یکی از فاکتورهای مهم توسعه و پیشرفت است، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر فرزانه صادر شده بر توجه به جوانان تأکید شده است.

کیانی با اشاره به مدیریت و حضور جوانان در اوایل انقلاب و به خصوص در زمان جنگ گفت: جنگ را همین جوانان اداره کردند و تجربه بسیار ارزشمندی بود تا ثابت کند جوانان این مرز و بوم هر چه بخواهند به آن دست می یابند اما اینک عده ای حاضر نیستند به جوانان بها بدهند.

وی ادامه داد : میلیاردها دلار پول مردم به واسطه ارز ۴۲۰۰ تومانی، بورس  و ارزهای دیجیتال به غارت رفت و یک جوان برای دریافت وام چند میلیونی تلاش می کند اما عده ای برای فرزندان خود بهترین امکانات را فراهم کرده اند.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در کشور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: فقط مردم هستند که می توانند با انتخابی درست و اصلح ، این شرایط را تغییر دهند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: رأی حداکثری می تواند انگیزه های فساد ستیزی را چندین برابر بکند.

محمدرضا پور عباس ، عضو شورای مرکزی ستاد جوانان رئیسی در کشور هم در این مراسم گفت: با انگیزه و شور جوانی، برای انتخاب اصلح ترین فرد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ،تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: زمان آن رسیده است که مشکلات و موانع موجود بر سر راه جوانان را به عنوان مطالبه به گوش مسئولین برسانیم .

در این مراسم محمدرضا پور عباس عضو شورای مرکزی جوانان کشور به عنوان دبیر شورای راهبردی جوانان آذربایجان شرقی و معین ستاد جوانان شمالغرب کشور معرفی شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، بیست و هشتم خرداد ماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر گفت: با هدف توسعه مناسبات دو کشور در حوزه برق و انرژی نشستی در شرکت توانیر برگزار و طی آن دو طرف در خصوص توسعه ظرفیت‌های مشترک، روند تسهیل تأمین منابع مالی احداث طرح خط سوم ارتباطی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

اقلیمی با بیان اینکه با احداث و بهره برداری از خط مذکور ظرفیت ارتباط الکتریکی بین دو کشور همسایه به حدود سه برابر افزایش می‌یابد، خاطرنشان ساخت: در این زمینه مطابق مناقصه برگزار شده از سوی طرف ترکمنی، پیمانکار ایرانی انتخاب و مقرر شده تا احداث بخش ترکمنستان خط انتقال سرخس (ایران) - ماری (ترکمنستان) به طول ١٥٥ کیلومتر تا دو سال آینده احداث و تکمیل شود.

وی یادآور شد: بخش ایرانی این خط انتقال پیش از این احداث و تکمیل شده است.
مدیر کل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر در همین زمینه اضافه کرد: با احداث و تکمیل خط مذکور، ترانزیت برق ترکمنستان به کشورهای ثالث از طریق شبکه سراسری برق ایران نیز در دستور کار دو طرف قرار خواهد گرفت.

به گفته اقلیمی، همچنین در جهت راهبرد توسعه و تقویت همکاری با کشورهای همسایه در زمینه صدور کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی مهندسی بین دو طرف مذاکراتی انجام و توافق شد از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در این بخش استفاده شود. در این نشست همچنین تطبیق حساب‌های مالی میان دو کشور انجام و نهایی شد.

کد خبر 6087463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت