Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون بهره‌برداری فرودگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) از شروع مجدد پرواز‌های اتریشی از تاریخ 26 تیر و افزایش تعداد پرواز‌های هواپیمایی لوفتهانزا از سه به پنج پرواز در هفته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، آقای علیرضا مجذوبی گفت: پرواز وین_ تهران_ وین هواپیمای اتریش از 17جولای (26تیرماه) از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت هواپیمایی اتریش سه پرواز در هفته خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، وی در پایان افزود: استیفان ورسمان، مدیر ایستگاه ایران گروه لوفتهانزا اعلام کرد ما مشتاقانه منتظریم که همکاری‌های خود با ایران در این حوزه را گسترش دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرواز هواپیمایی اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی