Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سابق بانک ملی گفت: برای اصلاح نظام بانکی باید شرایط محیطی مناسب برای کسب و کار فراهم شده و از مدیرانی با دانش و مهارت کافی استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، فرشاد حیدری افزود: اصلاح نظام بانکی یک مفهوم عام است که هر ذینفعی از منظر خود با آن برخورد می‌کند.
وی گفت: سهام‌داران بانک‌ها بیشترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری خود می‌خواهند، سپرده‌گذاران بانک‌ها انتظار بیشترین بازدهی را برای سپرده خود دارند و تسهیلات‌گیرندگان نیز به دنبال تسهیلات ارزان و سریع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل اسبق بانک ملی افزود: کارکنان بانک‌ها هم انتظار دارند مزایای مناسبی در قبال خدمات خود دریافت کنند و به این صورت تامین خواسته‌های تمام این گروه‌ها به راحتی ممکن نیست.
حیدری گفت: مدیران عامل بانک‌ها باید با تکیه بر قوانین و مقررات به گونه‌ای عمل کنند که ضمن حفظ سلامت و ثبات مالی بانک، حقوق کلیه ذینفعان را منصفانه تامین کنند.
وی افزود: بانک‌ها را باید بر اساس قوانین و مقررات و استاندارد‌ها اداره کرد که بر همین اساس وجود فضای مناسب کسب و کار و قوانین و مقررات و استاندارد‌های کافی جزو شرایط لازم و اجرای این قوانین جزو شرایط کافی برای داشتن یک بانک با ثبات مالی و سلامت است.
مدیرعامل سابق بانک ملی با اشاره به اینکه برای اصلاح نظام بانکی باید شرایط محیطی مناسب برای کسب و کار فراهم باشد گفت: در این شرایط باید از مدیران شایسته که دانش و مهارت کافی دارند استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، حیدری افزود: قوانین و مقرراتی که برای اصلاح نظام بانکی لازم است را نیز باید با اخذ نظر از کارشناسان مجرب اصلاح کرده و با به کار گیری مدیران با دانش و مهارت این قوانین را اجرا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیران دانش مهارت کافی اصلاح نظام بانکی دانش و مهارت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس کل دادگستری خوزستان گفت: استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان به عنوان یک نهاد ارفاقی، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۲۱ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۱، تعداد ۷۱۰ نفر از زندانیان واجدشرایط از پابند الکترونیکی بهره‌مند شدند که این رقم در سال گذشته به ۸۶۵ فقره رسید.
علی دهقانی با اشاره به اهمیت کاهش جمعیت کیفری در ایجاد فضای مناسب اصلاح و بازپروری مجرمان در ندامتگاه‌ها، افزود: با استفاده صحیح از مجازات‌های جایگزین حبس و نهاد‌های ارفاقی قانونی از جمله نظام نیمه آزادی، فرصت و فضای بیشتری برای اصلاح مجرمان حرفه‌ای که بیرون بودن آنان از زندان برای جامعه خطرناک است، فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه افرادی می‌توانند از این ارفاقات بهره‌مند شوند که در برنامه‌های اصلاحی زندان شرکت داشته و به تعهدات خود در زندان عمل کنند ادامه داد: در همین راستا جمعیت زندان‌ها باید به صورت مرتب رصد و پالایش و افراد واجد شرایط احصا شود.
استفاده از پابند الکترونیک در نظام نیمه‌آزادی فرصتی برای مرتکبین فراهم می‌کند که مجازات حبس خود را در کنار خانواده و در محل اشتغال خود بگذرانند و چنانچه فردی شرایط استفاده از این فرصت را قبل از انتقال به زندان داشته باشد، باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست