Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان با بیان این که جوانان سیستان و بلوچستان پاک دست ترین جوانان کشور هستند، اظهار داشت: ما با اعتماد کامل طرح های مهم را به آنها واگذار می کنیم و ثابت شده است که جوانانی شریف، با هوش، خلاق و کاملا آگاه به کار هستند.

به گزارش برنا؛  محمد مهدی تندگویان در مراسم اختتامیه پویش ملی حمایت از تولید فیلم کوتاه ( ماکا ) با تشکر از همه دست اندرکاران این پویش گفت: تشکر اصلی من از خود جوانانی است که هم ایده، هم ساخت و هم اقدام و عملیات این پویش ملی را انجام دادند و ما فقط به عنوان حامی در کنارشان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که نتوانستیم آن طور که شایسته است در این مدت کوتاه در کنار جوانان این استان باشیم، افزود: از ورود جوانان به عرصه هنر خوشحالیم چون کشور برای جوانان است و باید توسط خود جوانان ساخته شود.

معاون امور جوانان با تاکید بر این که هنر، ابلاغی، سیاستگذاری و حاکمیتی نیست، تصریح کرد: هنر واگویه ای انسانی است که خدا آن را به بنده بخشیده و نمی توان برای آن سیاستگذاری کرد بلکه خود جامعه هنر و هنرمند آزاد اندیش است که می تواند هنر فاخر و غیر فاخر را تفکیک و هنر خود را ارتقا دهد.

او با اشاره اتفاقات خوب هنری در حوزه جوانان، گفت:  سال گذشته هفته فیلم ازدواج را در هفته ازدواج برگزار کردیم که در این هفته بجای تولید اثر، تمام فیلمهای با موضوع خانواده و ازدواج بعد از انقلاب را مرور و فیلم های شاخص را به طور رایگان اکران و سپس با نگاه روانشناسی و مشاوره زندگی نقد کردیم. در این رویداد به دنبال این بودیم که بگوییم کار خوب همیشه دیده می شود و نباید فقط به سمت اقتصاد رفت.

تندگویان با اشاره به پویش فیلم کوتاه ماکا گفت: اتفاق خوب این پویش و طراح این موضوع، مدل ساخت و هدفمندی این پویش بر اساس نیاز استان بود که مدل جدیدی بود و امیدواریم الگوی مناسبی برای سایر رویدادهای مشابه باشد.

او با بیان این که عرصه فیلم مستند، عرصه ای خاص است، اظهار داشت: اگر این مدل پویش فیلم کوتاه ماکا الگو قرار بگیرد و بتوانیم فیلم های مستندی بسازیم تا آنچه را می خواهیم درست و شایسته معرفی کنیم، اتفاقات خوبی رقم می خورد.

معاون امور جوانان با بیان این که استان سیستان و بلوچستان از ابعاد مختلف گستردگی جغرافیایی، قومی، فرهنگی و ... با پنج استان برابری می کند افزود: این استان ناشناخته مانده و در فیلم ها به صورت درست به آن پرداخته نشده است.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان محروم نیست بلکه ما از درک استعدادها و دارایی ها و این همه خوبی، امنیت و آرامش آن محرومیم.

تندگویان با بیان این که سیستان و بلوچستان مردم بی نهایت صبور و با محبتی دارد، افزود: جوانان این استان پاک دست ترین جوانان کشور هستند و ما با اعتماد کامل طرح های مهم را به آنها واگذار می کنیم و ثابت شده است که جوانانی شریف، با هوش، خلاق و کاملا آگاه به کار هستند.

او با اشاره به ضریب هوشی بالای بچه های منطقه دشتیاری گفت: این ضریب هوشی نه تنها در ایران بلکه بنا بر پژوهش های بین المللی، بالاتر از استاندارد جهانی است که در این راه شهید حسین علیمرادی قدم های بزرگی برای ساخت مدارس متعدد در این منطقه برداشت و حتی جانش را هم در این راه گذاشت.

تندگویان با انتقاد از وعده و وعید دادن برخی از افراد به جوانان، گفت: این وعده و وعیدها در شان جوان ایرانی نیست و باید به جای آین وعده ها به جوانان اجازه کار کردن در بخشهای مختلف داد.

او با تاکید بر تغییر گفتمان جوانان، اظهار داشت: جوانان باید مدیر اجرایی باشند و موضوع مشاورین جوان یک بحث انحرافی است.

معاون امور جوانان با اشاره به عضویت یکی از جوانان اهل تسنن سیستان و بلوچستان در هیات مدیر مجمع ملی جوانان کشور گفت: این انتخاب خود سمن های جوانان کشور بود و باعث افتخار همه ماست‌.

تندگویان بار دیگر با اشاره به پویش ملی فیلم کوتاه ماکا اظهار داشت: هر جا به جوانان اجازه ایده پردازی، خلاقیت و کار آزادانه دادیم و هدایت و مشاوره درست داشتیم دستاوردهای خوبی کسب کرده ایم که امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمایت از تولید جامعه خانواده ازدواج انقلاب شاخص روانشناسی اقتصاد استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان امنیت و آرامش ایران استاندارد خلاقیت محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان سیستان و بلوچستان جوانان کشور فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران در استان سیستان و بلوچستان طی روزهای گذشته، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی به منطقه وارد کرده است.

ویدیویی هوایی از مناطق سیل‌زدۀ دشتیاری بلوچستان را ببینید. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان | حجم آب را ببینید + فیلم
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران