Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم امروز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ مقابل تیم ملی آلمان صف آرایی کرد.

با تصمیم ولادیمیر الکنو، سعید معروف، محمد موسوی، مسعود غلامی، آرمان صالحی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور و صابر کاظمی بازیکنان شروع کننده برای ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

آلمانی‌ها در شروع ست نخست ۴ اختلاف امتیاز پیش افتادند تا با نتیجه ۶ بر ۲ تیم برتر زمین باشند، در این زمان الکنو درخواست تایم استراحت داد تا وقفه‌ای در امتیاز گیری آلمانی‌ها به وجود آورد، همین وقت کمک بسیاری به تیم ملی کرد و در ادامه ملی‌پوشان با جبران اختلاف امتیاز بازی را در امتیاز ۷ برابر کردند و سپس اسپک میثم صالحی ایران را در نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۷ پیش انداخت. سرویس‌های خوب ایران در ادامه اختلاف امتیاز را به سود ملی پوشان کشورمان همراه داشت و دومین تایم استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود شاگردان الکنو همراه شد. در نهایت ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد

به گزارش ورزش سه بعد از پیروزی سه گله پرسپولیس در آبادان استقلال هم با سه گل از شمس آذر پیش افتاد تا همان اختلاف تفاضل گل دو را حفظ کند اما دو گل خورده از نماینده قزوین شرایط را تغییر داد. 
با دو گلی که استقلال از شمس آذر خورد حالا تفاضل گل هر دو تیم مدعی مثبت 20 است که این مساله می تواند در صورت هم امتیاز شدن دو تیم درروز پایانی اهمیت داشته باشد. 
البته فعلا استقلال با 34 گل زده یک گل بیشتر از پرسپولیس زده اما تعداد گل های خورده اش یکی بیشتر از حریف سنتی شده (14 به 13) شده و سرخ ها صاحب بهترین خط دفاع شدند. 
در عین حال استقلال فعلا با یک امتیاز برتری بالاتر از حریف دیرینه است و با وجود تفاضل گل برابر یک گل زده بالاتر دارند و همچنان در مقایسه با شرایط حریف شان برتری خفیفی دارند.

دیگر خبرها

  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند