Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور امام جمعه نکا، پنجمین مرحله تجلیل از دختران روزه اولی در نکا برگزار شد تا ضمن تجلیل از دختران روزه اولی، تلاش برای عبادت و بندگی خدا در بین این نونهالان نهادینه شود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کسی که در راه خدا گام بردارد خداوند کمک کار اوست و باید این نونهالان قدر پدران و مادران را بدانند که خوب تربیت شدند و در مسیر درست الهی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نکا افزود: مکلف شدن مهم نیست اجرای تکلیف مهم است و باید در این راستا نه تنها در ماه مبارک رمضان که پشت سر گذاشته شد بلکه در طول سال برای نهادینه کردن عبادت در بین جوانان و نوجوانان تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: والدین در تربیت و آینده فرزندان نقش اساسی دارند و بهترین تبلیغ آن است که ابتدا پدر و مادر نماز بخواند و فرزندان را تشویق کند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه مائده آسمانی در انتظار فرزندانی است که تبعیت از پدر و مادر و تلاش برای عبادت خداوند  رادر دستور کار دارند؛ گفت: باید قدردان این حضور و خلوص فرزندان در اقامه نماز و انجام عبادات باشیم و انتظار داریم که این حالت معنوی برای همه سال ها ماندگار باشد.

 

وی یادآور شد: همه ما باید به تکلیف خود عمل کنیم و در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنیم تا آینده خود را بسازیم و سعادتمند شویم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: نکا امام جمعه نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد

فاطمه سادات میررسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۳۷۴ طرح پاتوق گفتگو در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، ۱۳۴ پاتوق دانش آموزی، ۷۲ مورد دختران و ۲۰۳ مورد برای عموم بانوان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، انسجام و همگرایی بیشتر در درون جامعه، کم شدن فاصله حاصل از جنگ شناختی دشمن با عموم مردم و ایجاد انس و ارتباط سالم در قالب‌های گفتگوی چهره به چهره در فضاهایی با مخاطب عام تر برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حوزه خانواده و بانوان این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار، دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۸ بانو در این طرح شرکت کردند، افزود: با توجه به اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها، پیش بینی می‌شود در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار بانوی گلستانی در پاتوق زندگی با آیه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 6081240

دیگر خبرها

  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد