Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهال اسلام هنگامی جوانه زد که مردمان زمانش، جاهلانه ارزشی برای زن و دختر قائل نبودند؛ همان زنانی که وجودشان مقدمه پدیدآیی مردان بود. در این زمانه دشوار فرهنگی، یکی از اهداف اساسی رسالت پیامبر اعظم(ص)، تغییر پندارهای نادرست و توجه دادن همگان به جایگاه والای زنان و دختران در جامعه بود.

به گزارش برنا، در کشور ما  سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در تقویم ایرانی با عنوان روز «دختران» نامگذاری شده‌است نامگذاری‌ای که ظاهرش ریشه در ازدواج نکردن آن حضرت و تجردش دارد و باطنش نیز در پی معرفی الگویی برجسته برای دختران مسلمان و به‌ ویژه شیعه اهل بیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه از خانم دکتر حکیمه آقایی دکترای روانشناسی و عضو هیئت علمی روانشناسان ایران دعوت شده تا درباره موضوع جایگاه دختر در خانواده گفتگو شود.

در بخش هنری برای آموزش گل با بادکنک با خانم راحله خدادادی همراه می شویم و در پخش آشپزی خانم مهسا سادات قافله باشی طرز تهیه کیک پنبه ای را آموزش می دهند.

خانه مهر از دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش میشود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت فاطمه تقویم ازدواج مسلمان اهل بیت روانشناسی عضو هیئت علمی ایران خانواده پنبه جام جم جامعه حضرت معصومه خانواده زنان مردان خانه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان حریفان خود در مسابقات قهرمانی جهان را شناخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال جوانان جهان در بخش دختران برگزار شد و تیم ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل هم‌گروه شد.

تیم هندبال جوانان دختر کشورمان سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در مقدونیه را به دست آورد.

رقابت‌های هندبال جوانان دختر قهرمانی جهان از 30 خرداد الی 10 تیر 1403 با حضور 32 تیم در  کشور مقدونیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار بالای بازماندگی از تحصیل در نوجوانان / ۷۰ درصد در دهک یک تا پنج قراردارند
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)