Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت طی روزهای آتی اولین جلسه علنی خود را درباره بحران انسانی در تیگرای اتیوپی برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع دیپلماتیک اعلام کرد، شورای امنیت هفته آتی اولین جلسه علنی خود را درباره بحران انسانی در تیگرای اتیوپی برگزار می‌کند. این منبع احتمال داد که این نشست سه شنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا نماینده دائم ایرلند در سازمان ملل اعلام کرد که کشورش خواهان برگزاری جلسه علنی و فوق العاده درباره بحران انسانی در تیگرای شده است.

وی در توییتی نوشت: ما بسیار نگران وخامت اوضاع انسانی در تیگرای هستیم. زمان اضافی برای از دست دادن نداریم.

لیندا توماس گرینفیلد، نماینده آمریکا در سازمان ملل پنجشنبه طی نشستی با حضور مسئولان ارشد سازمان ملل و اتحادیه اروپا برخی کشورهای عضو شورای امنیت را به کارشکنی در برگزاری جلسه علنی درباره بحران انسانی در تیگرای متهم کرد.

گرینفیلد از شورای امنیت خواست اقدام فوری درباره تیگرای اتخاذ کند.

وی گفت: جهان نمی‌تواند اتیوپی را رها کند درحالی که مردم آن از گرسنگی می‌میرند. اکنون زمان آن فرا رسیده که دولت اتیوپی به مسئولیت خود درباره ارسال کمک‌های انسانی و پایان جنگ و محاکمه مسئولان نقض‌هایی که رخ داده عمل کند.

چهارشنبه یک گزارش بین المللی فاش کرد که حدود ۳۵۰ هزار تن در تیگرای از گرسنگی رنج می‌برند. چهارم نوامبر ۲۰۲۰ درگیری‌هایی میان ارتش اتیوپی و شبه نظامیان جبهه مردمی تیگرای رخ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي امنيت منطقه تیگرای اتیوپی انسانی در تیگرای درباره بحران شورای امنیت جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد
امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.
حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.
سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.
رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.
ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟