Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با کامبوج درخصوص جو تیم ملی فوتبال ایران و مسابقات مرحله مقدماتی جهانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی در گفتگوی زنده با برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت تیم ملی پیش از دیدار برابر هنگ کنگ اظهار داشت: خداراشکر از زمانی که در بحرین هستیم همه چیز خوب بود و با دو بازی خوبی که در برابر هنگ کنگ و بحرین انجام دادیم توانستیم دل مردم را شاد کنیم و حال روز ما و مردم ایران خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که امروز هم با یک برد خوب مردم ایران را خوشحال کنیم.

قایدی درخصوص رابطه خوب با پرسپولیسی‌ها در اردوی تیم ملی و بازی برابر بحرین گفت: ارتباط‌ها به اندازه‌ای نزدیک است که همه مانند برادریم و جدا از مباحث باشگاهی استقلال و پرسپولیس اینجا بحث تیم ملی است. از گذشته بچه‌ها را می‌شناختم و رفاقتی داشتیم. در اینجا هم که حوصله‌مان سر رفته بود بازی کردیم. 

او ادامه داد: در بازی با بحرین خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم که گلزنی کنم اما این اتفاق نیفتاد. انرژی خوبی نسبت به بازی قبلی داشتم و گفته بودم که اگر بازی کنم افتخار این را داشته باشم که گلزنی کنم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره لقب نیمار که طرفداران فوتبال به او اهدا کرده‌اند، گفت: نظر لطف‌شان است و نیمار یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ام است ولی من سعی می‌کنم که تمام تصویرهای خوب از یک بازیکن را بگیرم و به نحو احسن انجام بدهم. سعی نمی‌کنم شبیه به یک بازیکن باشم و هر استایلی که دارند را انجام بدهند. خوشحالم که این لقب را به من داده‌اند و افتخار می‌کنم. هر چه مردم بگویند را دوست دارم و هرچه که داریم و نداریم از آنهاست.

قایدی درخصوص جو تیم ملی در مسابقات بحرین گفت: با روحیه‌ای که بچه‌ها دارند من قول می‌دهم که دو بازی پیش رو را می‌بریم و با چهار برد به دور بعدی صعود می‌کنیم. 

او درخصوص پیش بینی نتیجه بازی ایران و عراق گفت: به امید خدا که سه بر صفر عراق را شکست می‌دهیم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با کدام یک از بازیکنان تیم ملی دوستی بیشتری دارد، گفت: بیشتر با علیرضا بیرانوند، سردار آزمون و سیامک نعمتی با هم بودیم. از اول اردو بیشتر با هم بودیم. ارتباط خوبی با هم داریم.

مهدی قایدی در آستانه بازی با کامبوج به هواداران تیم ملی گفت: امیدوارم که بتوانیم این دو بازی پیش رو را با برد پشت سر بگذاریم و یک خوشحالی کوچکی از طرف ما به مردم ایران بدهیم که در این بحران کرونا و هر اتفاق بدی که افتاده بتوانیم آنها را شاد کنیم که دغدغه‌هایشان کم شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مهدی قایدی تیم ملی فوتبال ایران مهدی قایدی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم

دوناروما شب چندان سختی برابر بارسلونا نداشت

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

با وجود دریافت سه گل در بازی رفت، جانلوییجی دوناروما در جدال برگشت چندان به زحمت نیافتاد و به جز دقایق ابتدایی که دروازه‌اش توسط رافینیا باز شد، خطر دیگری چارچوبش را تهدید نکرد.

این سنگربان ایتالیایی پس از پایان بازی دیشب، در گفتگو با اکیپ گفت:

از اینکه برای پاری سن ژرمن بازی می‌کنم خیلی خوشحالم. چیزی که من را بیشتر خوشحال می‌کند، حضور در نیمه نهایی است. من در روزهای اخیر انتقادات زیادی را متحمل شدم، باور کنید روزهای سختی بودند. به هر حال، باید همیشه حرفه‌ای بمانیم، به تلاش کردن‌ ادامه دهیم و روی کاری که می‌کنیم، متمرکز بمانیم.

 

انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی! 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم