Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:29:16 GMT

فوت ۱۲۴ بیمار کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۳۹۲

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۷۹۶ نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: تا کنون ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۰۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۰ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۲۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۳ هزار و ۷۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۷۹۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۲۴ هزار و ۸۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۱ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۵۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند. برچسب ها: کرونا ، آمار ، 21 خرداد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا آمار 21 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ درصدی ماموریت های اورژانس مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دکتر یحیی صالح طبری رئیس اورژانس مازندران، با بیان اینکه اورژانس مازندران در سال ۱۴۰۲، ۱۵۹ هزار و ۰۹۸ ماموریت انجام داده است، گفت: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۸ درصدی داشت.

او افزود: از مجموع ماموریت‌های یاد شده، ۱۲۹ هزار و ۴۶۷ ماموریت غیر تصادفی و ۲۹هزار و ۶۳۱ ماموریت تصادفی بود و ۱۱۳ هزار و ۶۸۵ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس شهری و ۵ هزار و ۴۱۳ ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای انجام شد.

رییس اورژانس مازندران در ادامه گفت: ۷۹۶ هزار و ۱۶۴ مجموع تماس‌های ورودی و خروجی تلفنی در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت و ۱۶ هزار و ۶۱ مورد در سامانه‌های مراکز پیام و ارتباطات اورژانس بعنوان تماس‌های مزاحمی ثبت شد.

صالح طبری در پایان از ماموریت‌های قلبی به عنوان بالاترین ماموریت‌های غیر تصادفی اورژانس یاد کرد و افزود: پس از آن ماموریت‌های تنفسی قرار دارد.

استان مازندران دارای ۳۸ پایگاه اورژانس شهری و ۶۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود
  • ۱۶ هزار تماس مزاحمی سال گذشته در اورژانس مازندران ثبت شده است
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند
  • افزایش ۸ درصدی ماموریت های اورژانس مازندران