Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:08:37 GMT

«رعد پدافند» اولین فینالیست لیگ برتر تنیس روی میز

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۴۲۶

«رعد پدافند» اولین فینالیست لیگ برتر تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز امروز جمعه دو تیم رعد پدافند هوایی کاشان و شهرداری کرج در سالن امیر احتشام زاده به مصاف‌ هم رفتند.

در سه بازی نخست شاگردان امیر بخشی در شهرداری کرج خوش درخشیدند و ۳ پیروزی کسب کردند اما تجربه ی بالای بازیکنان رعد در ادامه، اجازه نداد که شهرداری کرج نتیجه ی بازی رفت را جبران کند و شاگردان حسن رحیمی با سه برد پیاپی نتیجه را به تساوی کشاندند تا این بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیروزی ۵ بر ۱ رعد در بازی رفت، تیم رعد پدافند هوایی کاشان راهی فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور شد.

این برای اولین بار است که تیم تنیس روی میز رعد پدافند به فینال لیگ برتر راه پیدا می‌کند و باید منتظر دیگر فینالیست این رقابت ها بین دو تیم فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

فینال بیست و نهمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز ، روزهای شنبه (۲۲ خرداد) و یکشنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۶ به صورت رفت و برگشت در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار خواهد شد.

کد خبر 5232139

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران تورنمنت بين المللي باشگاه پرسپولیس بحرین فوتسال فرهاد مجیدی لیگ برتر تنیس روی میز رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

لیورپول در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-1 مقابل میزبان خود فولام به برتری رسید.

دانلود (101.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد