Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ما در برابر دشمن در حال صف آرایی هستیم بنابراین نباید در انتخابات اجازه دهیم دشمن شاد شود.

وی افزود: شرکت در انتخابات تداوم خون شهدا و خونخواهی حاج قاسم سلیمانی است، باید همه همدیگر را به شرکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: انتخابات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و به فرموده مقام معظم رهبری، لیله القدری در سرنوشت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: مردم در این انتخابات سرنوشت چهار سال کشور را با دستان خود و انتخاب افراد رقم می زنند و انتخابات به اندازه پیشروی یا پسروی کشور و درد آوردن قلب دشمنان اثرگذار است.

خطیب جمعه ایلام گفت: باید تلاش کنیم از انتخاب آینده خود شاد باشیم و اجازه ندهیم افراد نالایق انتخاب شوند و مناظره ها فرصتی مناسب برای انتخاب هوشمند افراد و شناسایی آنهاست.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: همان گونه که ما مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا را رصد می کردیم اکنون آنها نیز نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری را رصد می کنند و معرف نظام هستند.

وی تاکید کرد: باید گفتمان نامزدها معرف اسلام و جمهوری اسلامی و سرشار از اخلاق و انسانیت باشد و حساسیت ویژه ای در آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: مردم به توانمندی و اشرافیت نامزدها بر مسایل کنونی کشور در مناظره ها آشنا می شوند و چشم انداز و برنامه های آنان را رصد می کنند.

خطیب جمعه ایلام گفت: برخی برنامه ها، شعارهایی برای جذب مخاطبان ناآگاه است چون قابلیت اجرا ندارند بنابراین مردم باید با دقت انتخاب کنند و شعارها و برنامه ها را رصد کنند و فریب برخی شعارها و برنامه های غیرعملی را نخورند.

حجت الاسلام کریمی تبار از مردم خواست: هوشمندانه انتخاب کنند و از انتخاب افرادی که به دنبال دو قطبی کردن نظام هستند، بپرهیزند.

وی افزود: اگر شخصی در مناظره به دنبال حریم شکنی و تخریب و فریب است و عملکرد و کارنامه کنونی اش قابل قبول نیست این فرد شایسته انتخاب نیست.

وی از مردم خواست: در مناظره ها اخلاق مداری نامزدها را مورد توجه قرار دهند و از انتخاب افرادی که برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری از هر هدف غیرمشروعی استفاده می کنند فاقد صلاحیت انتخاب اند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و هویت ملی و اقتدار خاص خود را دارد و باید در مناظره ها ببینیم کدام یک این هویت را پذیرفته و کدامیک دچار خود کم بینی است.

وی افزود: دستاوردهای فوق العاده ای در نظام از اول انقلاب تاکنون بدست آمده و بی انصافی است فقط نقاط ضعفش را برای جلب آرا مطرح کنیم و توجهی به نقاط قوت نظام و خدمات ارزشمند دیگر مسئولان نداشته باشیم، هرچند خدمات ناکافی است اما نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه ایلام گفت: خداشناسی، تقوا ، توانمندی، خودباوری و آمریکا شناسی یک ضرورت است و کسی که به دنبال امتیاز دادن به آمریکا باشد، رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا نکند و به خواسته دشمن تن دهد، دنبال خواری نظام است و برنده واقعی در انتخابات کسی است که دین خود را به دنیا نفروشد.

وی با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: ایشان دختری بودند که در مسیر رسیدن به برادرشان در بین راه وفات یافتند و قبر ایشان زیارتگاه انسانهای دردمند و عاشقان اهل بیت است.

وی اضافه کرد: این مناسبت به نام روز دختر و هفته کرامت نامگذاری شده است و زن در نظام اسلامی دارای کرامت انسانی است و از جایگاه و حقوق خاصی برخوردار است.

خطیب جمعه ایلام با گرامیداشت روز جهادکشاورزی نیز گفت: یکی از سخت ترین کارهای جبهه، درست کردن خاکریز برای حفظ جان رزمندگان بود که این کار سنگرسازان بی سنگر در آن شرایط بود.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: بیشترین تلاش جهاد کشاورزی برای اقشار اسیب پذیر یعنی کشاورزان بوده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور انتخابات ۱۴۰۰ استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار حجت الاسلام کریمی تبار جمعه ایلام مناظره ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است