Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه سنندج گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین و تغییر سرنوشت خود و کشور سهیم باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ،‌ ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع اقامه شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم به عظمت این مکان مبارک، خیر و برکت شامل حال مردم و شر آتش فتنه از مسلمانان دور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این آستانه انتخابات همه مسئولان و مردم رسالت خطیری برعهده دارند، گفت: باید همه با هم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، در تعیین و تغییر سرنوشت خود و کشور سهیم باشیم.

امام جمعه سنندج با ذکر اینکه انتخابات باشکوه مایه خیر، برکت، سعادت و سرافرازی می‌شود، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باعث مایوسی دشمن می‌شود.

وی به رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) و وظایف دیگران در قبال آن اشاره کرد و افزود: باید در این برهه حساس، همه با هم در برابر وضعیت کشور احساس مسئولیت کرده و با حضور و انتخاب اصلح در انتخابات، دَینمان را به نظام ادا کنیم.

امام‌جمعه قم: هر یک رای در پیشرفت و گشایش کارها اثر داردتحلیلگر مسائل سیاسی: مشارکت حداکثری در انتخابات سال 76 سایه جنگ را از کشور دور کرد‌

ماموستا رستمی شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و اخلاقی خواند و بیان داشت: نباید از کنار مسائل و مشکلات کنونی کشور که مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بی‌تفاوت عبور کنیم.

وی با دعوت از همه مردم استان کردستان برای حضور در انتخابات 28خردادماه یادآور شد: مردم در انتخابات کسی را انتخاب کنند که اصلح، ولایتمدارتر، با بصیرت، سابقه خوب، کارآمد، نوکر و خدمتگزار مردم، دارای روحیه استکبارستیزی، دلسوز و خدمتگزار مردم باشد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال امنیت پایدار و آسایش کنونی را که به برکت خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان امنیت در سراسر استان کردستان برقرار شده است، محفوظ و همه دشمنان نظام را نابود گرداند.

انتهای پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌های نیروی هوایی، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات نظامی در جایگاه رژه رفتند.

همچنین در این مراسم آخرین دستاورد‌های یگان‌های مختلف نظامی استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه نیروهای مسلح کشور باید افتخار کرد چرا که عاشقانه به کشور و نظام خدمت می کنند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد : ارتش سعی کند همواره حافظ انقلاب و کشور باشد. 

امام جمعه اصفهان به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت : دشمن از حد خود تجاوز کرد و باید تنبیه می شد .

آیت‌الله طباطبایی افزود: ضربه ای که کشورمان به رژیم صهیونیستی وارد کرد کمتر از عملیات طوفان الاقصی نبود و خودشان هنوز باورشان نمی شود .

امام جمعه اصفهان گفت: پاسخی که داده شد به حدی بود بود که تحولی در دنیا بوجود آوردو رژیم صهیونیستی فهمید که ایزان کشوری  قدرتمند مسلمان با ارتش و سپاه  است.

 

 

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد