Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:02:17 GMT

درخشش ستاره استقلال ادامه دارد!

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۸۱۲

مهدی قایدی یک گل دیدنی در تمرین تیم ملی به ثمر رساند که تمجید تمام ملی پوشان را در پی داشت.

به گزارش برنا؛  مهدی قایدی مهاجم ملی پوش استقلال در تمرین اخیر تیم ملی با یک ضربه زیبا از زاویه کاملا بسته دروازه را باز کرد و بعد از آن هم به طرز جالبی شادی گل انجام داد.

او در بازی تمرینی کل کل دوستانه و زیادی با سردار آزمون داشت و در نهایت با زدن یک گل زیبا هنر خود را به رخ کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ مهدی آن قدر قشنگ بود که سردار، طارمی و بقیه ملی پوشان برایش دست زدند.

 با توجه به  راحت بودن بازی با کامبوج خیلی‌ها می‌گویند شاید قایدی فرصت بازی پیدا کند اما آخرین شنیده های ما از منامه بحرین حاکی از آن است که اسکوچیچ تا این لحظه قصد دارد از همان زوج طارمی و آزمون در خط حمله استفاده کند.

قایدی در بازی با بحرین در اواسط نیمه دوم راهی میدان شد و یک فرصت خوب گلزنی راهدر داد اما در تمرینات تیم ملی آماده نشان داده و تشنه حضور در میدان و گلزنی مقابل کامبوج است. او فقط یک گل ملی مقابل تیم ملی ازبکستان دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملی پوش شادی بازی بحرین تیم ملی استقلال ستاره درخشش کامبوج مهدی قایدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزمون به جاده گلزنی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد، ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏