Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت با اشاره به اینکه حذف امضا‌های نکبت‌بار طلایی را در دستور کار داریم چرا که ریشه فساد در اینجا است، گفت: وزارت صمت دیگر امضای طلایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی ظهر جمعه در جلسه اقتصاد مقاومتی، شورای معادن و هم اندیشی با فعالین اقتصاد مقاومتی ضمن تشکر از همراهی نمایندگان استان، استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: وزارت صمت با داشتن ۳۸ درصد جی دی پی یکی از وازرتخانه های مهم است که در دوران تحریم و کرونا مداخلاتی هم در این وزارتخانه صورت می‌گرفت و مشکلات برای فعالان این عرصه ایجاد شد که در ادامه مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که کارخانه‌ای نمی‌بینید که فقط به خاطر مواد اولیه تعطیل باشد، بیان داشت: در همین سه ماه اخیر رشد صادراتی ما ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و شیب صادراتی کشور افزایش پیدا کرد.

گرانی کالا وجود دارد اما فراوانی کالا هم داریم

وزیر صمت با اشاره به اینکه گرانی کالا وجود دارد اما فراوانی کالا را نیز داریم، بیان داشت: حجم نقدینگی کشور و نرخ چند برابری دلار عامل گرانی فعلی در کشور است.

وی با بیان این مطلب که جنوب کرمان به اندازه شمال کرمان معادن خواهد داشت و اکتشافات زیادی انجام خواهد شد، اظهار کرد: نباید پیرامون شرکت‌های بزرگ کشور، انسان‌های فقیر زندگی کنند نباید به مردم پول بدهیم بلکه باید آنها را توانمند کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: متأسفانه آقای فتاح کم کاری کرده و اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج را رها کرده است که باید استاندار مطالبه گری کند، آقای استاندار نترسید مطالبه گری کنید، کسی شما را عوض نمی‌کند باید پیگیری کرد تا به نتیجه برسید.

وی با اشاره به اینکه کشورها با دولت‌ها ساخته نمی‌شوند بلکه شرکت‌ها باید سازندگی کنند، بیان داشت: در استان کرمان بخش خصوصی را باید فعال کنند و محدود به حمایت از دو شرکت خاص نباشد.

وزیر صمت با بیان این مطلب که در بحث خدمات، کارهای زیربنایی دولت‌ها باید انجام بدهند و همچنین خدمات ارزشمندی انجام شده است، تصریح کرد: بداخلاقی زیادی در این زمینه انجام شده است چراکه نظام بسیار کار کرده است و امروز می‌بینید در رمشک از طریف انتقال برق، شرکت کنسانتره فعالیت می‌کند.

بدون فولاد در تحریم‌ها طاقت نمی‌آوردیم

وی با اشاره به اینکه اگر فولاد کشور نبود در تحریم نمی‌توانستیم طاقت بیاوریم نمی‌توانستیم مواد اولیه کارخانه جات را تأمین کنیم، اضافه کرد: امسال ۶ هزار معدن درحال آزاد شدن هستند، ما پارتی بازی در معادن نمی‌توانیم داشته باشیم همچنین تا جایی بتوانیم اختیارات را به استان‌ها می‌دهیم.

رزم حسینی با بیان این مطلب که تاکنون ۴۵۱ هزار میلیارد تومان موافقتنامه سرمایه گذاری توسط ۱۰۰ شرکت در کشور انجام شده است، اظهار داشت: معادن به این نتیجه رسیدند که آب خود را تأمین کنند که در ابتدای کار بسیار در این زمینه مخالفت شد. خوشبختانه استان کرمان در شاهراه انتقال آب خلیج فارس قرار گرفته است که سه خط انتقال داریم که خط دوم آن به اصفهان می‌رود، خط سوم به شمال استان کرمان، راور و خراسان جنوبی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه دنبال گرفتن مجوز ۱۰ هزار و ۴۰ مگابایت برق برای صنایع برق سراسر کشور هستیم، تصریح کرد: در بحث معین‌های اقتصادی، شرکت‌ها مسئولیت‌های اجتماعی دارند که هر کجا که هستند باید پیرامون خود را بسازند، اگر روستاهای ما تخلیه شوند، نا امنی ایجاد می‌شود لذا یکی از دلایل انتقال خط سوم خلیج فارس، همین مسائل عدم انتقال جمعیتی است.

پالایشگاه گیاهان دارویی در رابر احداث می‌شود

وزیر صمت با بیان این مطلب که وقتی دستگاه قضا پشت اقتصاد کشور می اید، یک دلگرمی برای سرمایه گذاران است، افزود: امیدرو حتماً به جنوب کرمان می‌آید، من نسبت به جنوب کرمان تعصب دارم.

وی با اشاره به اینکه ایران مهد گیاهان دارویی است، اظهار کرد: قرار براین شد که در چهار استان پالایشگاه گیاهان دارویی داشته باشیم و در استان کرمان نیز قرار شد که پالایشگاه گیاهان دارویی داشته باشد و اشتغال خوبی در این زمینه انجام می‌شود.

رزم حسینی با بیان این مطلب که حذف امضاهای نکبت‌بار طلایی را در دستور کار داریم چرا که ریشه فساد در اینجا است، عنوان کرد: وزارت صمت دیگر امضای طلایی ندارد هر که درخواست زدن فولاد دارد، هر کس خواست که هر فلز رنگی بزند، بداند که ما خوراک آنها را تأمین نمی‌کنیم و اگر مجوز خواست، برود بگیرد و احداث کند.

وی ابراز داشت: مانع زدایی جزو مطالبات ما است و وزارت صمت مانعی برای سرمایه گذاری نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رزم حسینی وزارت صمت سرمایه گذاری گیاهان دارویی استان کرمان وزیر صمت رزم حسینی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • معین تقوی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه