Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:45:08 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۱۸۶۹

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تربت‌حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حضور پرشور در انتخابات برای ناامید کردن دشمن از مصادیق تقوا است. 

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: انتخابات امتحان بزرگ در مقابل مردم است که برای قبولی در این امتحان باید با حضور پرشور خود دشمن را مایوس کنیم.
وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند حضور مردم در انتخابات کم رنگ باشد اما مردم با حضور حداکثری این امید دشمن را به یاس تبدیل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: انتخابات مظهر تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خودشان است و رییس جمهوری منتخب مردم می تواند در تحول همه جانبه جامعه اسلامی اثرگذار باشد.
وی افزود: باید مراقب باشیم چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوراهای اسلامی اهداف جناحی ما را وادار به انتخاب افراد ضعیف نکند بلکه باید افراد مدیر و کارآمد انتخاب کنیم.

حجت الاسلام عصمتی ادامه داد: رعایت مسائل اخلاقی در انتخابات مهم است و نامزدهای انتخاباتی باید این مسائل را رعایت کرده و از تخریب دیگران بپرهیزند.

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات ترفندهای دشمنان علیه  نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنلان با انواع ترفندها و بسیج رسانه ای خود برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات تلاش می کنند افزود: ملت ایران به خوبی می دانند که آمریکای جهانخوار و صهیونیستهای جنایتکار و ارتجاع عرب که از توطئه های گوناگون اعم از تحمیل جنگ هشت ساله و اعمال تحریم حداکثری علیه  کشور ما دریغ نکردند و حتی در دوران شیوع کرونا از فروش دارو به ایران جلوگیری کردند، هیچگاه دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: راه علاج مشکلات جامعه از قبیل گرانی و بیکاری، حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است و شرکت نکردن در انتخابات به منزله آب به آسیاب دشمنان ریختن است و اوضاع را بدتر می کند.

امام جمعه گناباد گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نقشه راه را برای ما ترسیم کرده اند و آن این است که هر وقت دشمنان با فریبکاری لباس دلسوزی پوشیده و خواستند شما را فریب دهند، شما خلاف خواسته آنان عمل کنید و اگر خواستند در انتخابات شرکت نکنید، شما پرشورتر در آن حضور یابید که پیروزی در مخالفت با آنهاست.

وی از نامزدهای انتخابات نیز خواست در تبلیغات خود اخلاق اسلامی را رعایت کنند چون از نظر اسلام این جایگاه جایگاه خدمت و نوکری مردم است.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: کسی که می خواهد نوکر و خادم شود دیگر حاضر نیست برای نوکر شدن دروغ بگوید و بی ادبی کند و اگر کسی اخلاق را رعایت نمی کند باید بدانیم برای نوکری نیامده بلکه هدفش ریاست و کسب منافع شخصی و گروهی است.

سبزوار- امام جمعه موقت سبزوار نیز گفت: مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی می شود.

حجت الاسلام علی اخباری در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: در شرایطی که دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات هستند حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات توطئه دشمن را نقش برآب می کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی دانسته‌اند لذا همه مردم ایران باید با همدلی و انسجام پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

خطیب جمعه سبزوار گفت: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان، ایثارگران و آزادگان است لذا مردم باید با بصیرت بار دیگر برای تداوم انقلاب در صحنه حاضر شوند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات نیز باید هنگام معرفی برنامه خود با در نظر گرفتن مصالح و منافع عمومی از تخریب، تهمت و افترا که زیبنده نظام اسلامی نیست، دوری کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد اقامه نماز کشور انتخابات ریاست جمهوری خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: هفت شرکت راکد و غیر فعال در این شهرستان پس از توقف ۱۰ ساله، در دولت سیزدهم (۲ سال گذشته) به چرخه فعالیت و تولید بازگشت.

 

علی‌اکبر کی‌ پور امروز در نشست شورای اداری شهرستان تربت حیدریه افزود: بازگشت این شرکت ها به چوخه تولید به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ایجاد اشتغال و کاهش معضل بیکاری نقش مهمی دارد.


وی بیان کرد: همچنین مشکل ۸۰ شرکت و مجموعه اقتصادی شهرستان تربت حیدریه در زمینه‌ های مختلف اعم از تسهیلات، انرژی و سایر موضوع‌ ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.


 فرماندار ویژه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: ۱۲۰ بازدید به همراه مدیران و مسوولان بخش‌ های مختلف از واحدها و مجموعه های تولیدی و اقتصادی این شهرستان انجام گرفت که باید این اقدام‌ ها برای مردم منعکس شود.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی هوشمندانه بود
کی‌پور با اشاره به پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق افزود: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق هوشمندانه، کوبنده و با تدبیر بود.

 
وی ادامه داد: ایران از قبل هم اعلام کرد به جنایت صهیونست ها پاسخ می‌دهد و از عنصر غافلگیری برای پاسخ خود استفاده نکرد.

بستر سازی حضور مردم برای حل مشکلات شعار محوری دولت است
دستیار استاندار خراسان رضوی در امور مردمی سازی هم در این نشست گفت: بستر سازی برای حضور مردم برای حل مسائل شعار محوری این دولت و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.


حجت الاسلام محمدهاشم زروندی ادامه داد: مفهوم مردمی سازی سپردن امور به دست مردم بوده و با حضور در بین مردم و مردم نمایی متفاوت است.


وی با اشاره به حضور خود در اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: ۵۴ درصد مدارس در ایران را خیران ساخته اند که درصد مدارس مردمی ساز در استان بالای ۷۰ درصد است.


دستیار استاندار خراسان رضوی در امور مردمی سازی با گلایه از برخی مجموعه‌ها بیان کرد: برخی مجموعه ها این ساز و کار را ندارند و حتی مردم را پس می زنند، باید ساز و کار مردمی سازی ایجاد شود تا ظرفیت های مردمی برای عمران و آبادانی کشور به کمک دولت بیاید.

 

حجت الاسلام زروندی اضافه کرد: مدیران باید فکر کنند چگونه می‌توان با کمک مردم یک مسئله را حل کرد که این می تواند به تحقق شعار سال کمک کند.


جذب سرمایه‌ گذار در صدر کارها باشد
نماینده مردم تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: ۲ مشکل در زمینه جهش تولید در تربت حیدریه وجود دارد که یکی به ما بازمی گردد که آن جذب سرمایه گذاران است اما اکنون ۲ تا سه سرمایه‌ گذار خوب جذب شده‌ اند.

زنگنه اشاره کرد: یک بخش از مشکل هم به دست مدیران حل می‌ شود که آن رفع موانع سرمایه‌ گذاری و تولید است.


وی گفت: اکنون جذب سرمایه گذاران و اشتغال و تولید باید در صدر کارها باشد.


مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حضور مردم بخش بند پی شرقی در صف نماز جمعه + تصاویر
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است