Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری داون نیوز، در پی وقوع حادثه رانندگی در ایالت بلوچستان پاکستان دستکم ۶۶ تن کشته و مصدوم شدند.

 بر اثر سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری در منطقه کوهستانی «خضدار» از نواحی ایالت بلوچستان پاکستان دستکم ۲۰ نفر کشته و ۴۶ نفر زخمی شدند.

رسانه‌های پاکستانی افزودند: در این حادثه اتوبوس به علت نقص فنی از جاده خارج و پس از واژگونی به دره کنار جاده سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتوبوس حامل مسافرانی بود که برای شرکت در یک مراسم مذهبی از ایالت سند راهی منطقه «ودهه» در بخش خضدار از ایالت بلوچستان بودند.

وضع تعدادی از مصدومین وخیم گزارش شد و احتمال افزایش شمار تلفات وجود دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشته و زخمی واژگونی اتوبوس دولت پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس‌راه و کلانتری 21  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند