Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا فایق رستمی گفت: مسئولان باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کنند و با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه امروز (21خردادماه) در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و حس مسئولیت در رابطه با جامعه از نکات مهمی است که مسئولان باید باتوجه به آیات قرآن کریم در این راستا ثابت قدم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز همه مسئولان باید در قبال جامعه احساس مسئولیت کنند و با خدمت صادقانه امانت‌دار واقعی نظام الهی انقلاب اسلامی باشند.

 

وی اعلام کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم داده که باید به درستی در جامعه تبیین شود.

 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: قرآن کتاب آسمانی همه انسان‌ها و دانشگاه انسان‌ساز است که خداوند در این کتاب آسمانی بهترین روش زندگی و راه سعادتمندی را به انسان‌ها آموخته است.

 

ماموستا رستمی انتظار مردم از مسئولان را ایجاد زندگی شرافتمندانه دانست و گفت: مردم کردستان در دوران جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی متحمل شدند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن ایثار و فداکاری کرده‌اند بنابراین لایق بهترین خدمات هستند.

 

وی مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه‌های سیاسی را قابل تحسین خواند و اضافه کرد: قطعا در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد جامع سنندج نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اولین وظیفه‌ی هر مسئول برای تحقق شعار سال برداشتن موانع را از سر راه تولید و مشارکت مردم است.

مالک رحمتی، روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: مسئولان موظفند تا موانع را از سر راه بردارند طوری عمل نکنند که کسی که می خواهد تولید کند پشیمان شود و با طول دادن روند کارهای اداری خسته شود و بگوید که ما از خیر آن گذشتیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل مردم موضوع اقتصاد است دولت نیز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این موضوع می‌کند، امروزه کشور ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی و معنوی از کشورهای مقام‌دار و صاحب سخن است.

وی با بیان اینکه اقتصاد تنها نقطه‌ای است که نمی‌توانیم در آن به موفقیت برسیم، رهبر معظم انقلاب نیز چندین سال است که موضوع اقتصاد را مطرح می‌کنند و مردم نیز می‌دانند که مشکل کشور اقتصادی است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهش تولید با مشارکت مردم در حالت عادی انجام نمی‌گیرد برای تحقق شعار سال مسئولان باید نگاه تحولی و حرکت جهادی را در خود پرورش دهند و صرفا با تغییر نگرش هیچ کاری انجام نمی‌گیرد

رحمتی با اشاره به ۱۲ ام فروردین«روز جمهوری اسلامی» افزود: روز جمهوری اسلامی که در حقیقت غدیر نظام اسلامی است و مساله مهمی بود که تغییر یک نظام که ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی که به تعبیر امام «نه یک کلمه کم نه کلمه زیاد» رای دادند و به تعبیر امام اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

وی با تشکر از مردم استان از حضور پرمعنا و چشمگیر در انتخابات اظهار کرد: مردم غیور تبریز داوطلبین خود برای مجلس را انتخاب کردند اما انتخابات شهر تبریز هنوز تکمیل نشده است و در ۲۱ اردیبهشت ماه انتخابات دیگری پیش‌رو داریم، با همت مردم استان امیدواریم انتخابات با مشارکت حداکثری، امن و سالم برگزار شود.

وی تاکید کرد: جامعه‌ی ما نیازمند انجام کار فرهنگی عمیق در زمینه‌ی اقتصاد است تا تولید، کار، ثروت و سرمایه گذاری و کارآفرینی در جامعه به ارزش تبدیل شود همچنین دانشجویان ما نیز نباید صرفا به دنبال کار دولتی باشند بلکه برای پیشرفت اقتصادی جامعه روحیه‌ای کارآفرینی را در خود پرورش دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ثروت و قدرت در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است
  • شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان است
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • انتقاد امام‌جمعه سنندج از افزایش سرسام‌آور رهن و اجاره خانه‌
  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است