Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@08:17:17 GMT

ایران ۲ آلمان ۳ / شکست بلندقامتان ایران مقابل آلمان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۰۴۱

ایران ۲ آلمان ۳ / شکست بلندقامتان ایران مقابل آلمان

تیم ملی والیبال ایران درهفته سوم رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آلمان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و آلمان از ساعت ۱۲:۳۰ به مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

بلند قامتان ایران با هدایت الکنو با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به تیم آلمان واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول:

در ابتدای بازی تیم آلمان ۴ امتیاز پیاپی را دریافت کرد. در ادامه تیم ایران در ست اول توانست زودتر به امتیاز ۱۶ برسد. بلندقامتان ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ توانستند به براری برسند.

ست دوم:

اولین امتیاز این ست محمد موسوی برای ایران به دست آورد. در ادامه هردو تیم تا اولین استراحت فنی در روند امتیازگیری یکسان عمل کردند اما تیم آلمان توانست اختلاف امتیازات را زیاد کند و با ۵ اختلاف امتیاز به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم این ست ایران تلاش کرد اختلاف امتیاز خود را کم کند اما موفق نبود و اشتباهات زیاد تیم ایران مانع شد. در نهایت تیم ملی آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها برابر شوند.

ست سوم:

اولین امتیاز ست سوم را ایران به دست آورد. تیم ملی ایران ضعیف عمل کرد و در امتیازگیری عقب افتاد و حتی به ۸ امتیاز اختلاف نیز رسید. در نیمه دوم این بازی اختلاف امتیازات زیاد ایران و آلمان در خطاهای سرویس تا حدودی جبران شد اما تیم آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

ست چهارم:

این ست با هیجان و بازی سریع ایران شروع شد و نیمکت‌نشینان با هیجان تیم ملی را تشویق می‌کردند. شروع فوق‌العاده ایران در این ست و سه امتیاز پی در پی تیم آلمان را بر این داشت تا وقت استراحت بگیرد اما این وقفه مانع امتیازگیری بلندقامتان ایران نشد. در این ست این تیم ایران بود که با دو اختلاف به امتیاز ۱۶ رسید. در نیمه دوم ایران اختلاف امتیاز را بیشتر کرد و با بازی سریع و قدرتی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا هر دو تیم در تعداد ست‌ها به عدد دو برسند و نتیجه بازی در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم:

در ست پنجم اولین امتیاز را آلمانی‌ها به دست آوردند. در ادامه خطاهای سرویس ایران باعث شد تیم آلمان در امتیازات جلو بیافتد و بازی خوب تیم ملی نتوانست این اختلاف را جبران کند. در نهایت تیم آلمان ۱۵ بر ۱۳ پیروز این ست شد و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

کد خبر 499839

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران ایران آلمان تیم ملی آلمان پخش زنده جام ملت های والیبال پخش زنده والیبال پخش زنده والیبال از تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اختلاف امتیاز نتیجه ۲۵ تیم آلمان تیم ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران از کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز چهارم و پایانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به‌‌عنوان آخرین رویداد گزینشی این بازی‌ها، امروز (دوشنبه 27 فروردین) در شهر نیس فرانسه پیگیری شد. در دومین بازی امروز تیم ایران به مصاف آلمان رفت و با قبول شکست 70 بر 39 مقابل این حریف، از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

تیم کشورمان که در مرحله گروهی یک برد مقابل کانادا و 2 باخت به فرانسه و هلند کسب کرده بود، در هر چهار کوارتر عملکرد بهتری نسبت به آلمان نداشت و نتایج زیر بدست آمد:

* کوارتر اول: ایران 10 - آلمان 15
* کوارتر دوم: ایران 7 - آلمان 19
* کوارتر سوم: ایران 11 - آلمان 11
* کوارتر چهارم: ایران  11 - آلمان 25

در پایان این بازی محمدحسن سیاری باز هم امتیازآورترین بازیکن تیم ایران لقب گرفت و 13 امتیاز بدست آورد.

تیم ایران پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، فرصت حضور مستقیم در پارالمپیک را از دست داد و این سهمیه را تقدیم استرالیا کرد و در نهایت در آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک نیز ناکام ماند.

نکته مهم اینکه شاگردان محمدرضا دستیار سال گذشته و در رقابت‌های جهانی که به میزبانی امارات برگزار شد، هم فرانسه (89 بر 79)، هم هلند (72 بر 54) و هم آلمان (70 بر 68) را شکست داده و به مقام سوم جهان رسیده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم