Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ارتقاء رضایت مندی مردم از دستگاه قضا هدف اصلی سند تحول قضایی است. خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید حوزه قضایی شهرستان شهربابک از بهره برداری ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک خبر داد و بیان داشت: انتخابات حق این ملت برای تعیین سرنوشت خود و از پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حق اساسی مردم باید بر مسائل مقطعی حزبی، گروهی و باندی ارجحیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری کرمان افزود: هم اکنون در مقطع بسیار حساسی قرار داریم که وسوسه‌های متعددی وجود دارد و دسیسه‌های بسیاری نیز در جریان است.
وی تاکید کرد: هر فردی در هر جایگاهی که علاقه‌مند به کشور و ملت است، باید انتخابات را جدی بگیرد؛ زیرا امنیت ملی و اقتدار کشور ما، بسته به موضوع انتخابات است.
موحد خاطرنشان کرد: انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا دولت منتخب مردم در انتخابات پیش رو باید برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور را طراحی و اجرا کند و این دولت، اولین دولت بعد از بیانیه گام دوم انقلاب است که باید برای اجرای اهداف متعالی گام دوم انقلاب نیز ریل گذاری انجام دهد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: دولت منتخب مردم در ۲۸ خردادماه سال جاری باید پس از استقرار خود، برای حل مشکلات انباشته کشور چاره اندیشی و تدبیر کند.
وی عنوان کرد: باید همواره با شناخت جایگاه و موقعیت خود، کرامت مردم را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم و البته باید با افراد زیاده خواه و مخل آسایش و آرامش مردم که حقوق مردم را تضییع می‌کند، به صورتی قاطعانه، محکم و حکیمانه برخورد کرد.
موحد تصریح کرد: اینکه می‌گوییم قوه قضاییه در دوره تحول به سر می‌برد باید توجه داشت که هدف اصلی سند تحول قضایی، ارتقای رضایت مندی مردم از این دستگاه است، زیرا سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی، اعتماد مردم است.
در پایان از خدمات و تلاش‌های رمضان آقامحمدی رئیس سابق حوزه قضایی شهربابک تقدیر و احسان بهجتی به عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی معرفی شد.   بیشتر بخوانید: انتخابات تجلی اراده مردم بر سرنوشت کشور است انتهای پیام/ برچسب ها: سند تحول قضایی انتخابات کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سند تحول قضایی انتخابات کرمان رئیس کل دادگستری سند تحول قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: در خصوص پدیده‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، مهم ترین موضوعی که بایستی به آن توجه کرد، همراهی شهروندان با اجرای طرح یا اقناع سازی است که می‌تواند منجر به موفقیت و دستیابی به اهداف مد نظر باشد.

وی با اشاره به آمار پرونده‌های تشکیل شده با موضوع حجاب در حوزه قضایی زرند تصریح کرد: شهرستان زرند دارای کمترین میزان پرونده‌های کشف حجاب در استان است که نشان از توجه عملی به آموزه‌های دینی، نهادینه بودن حجاب در میان اکثریت شهروندان زرندی است که به همین جهت بایستی از پیشگامی بانوان در خصوص رعایت حجاب که مصونیت فرد و جامعه از تعرض و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، قدردانی کرد. 

فرحبخش با اشاره به همراهی دستگاه قضایی با مطالبه مردم در برخورد با بی حجابی و اجرای هماهنگ طرح عفاف و حجاب گفت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد اجتماعی و فرهنگی هیچ گاه ملاحظه‌ای ندارد و حجاب به عنوان واجبی شرعی و حکمی الهی که به صراحت در قانون بر رعایت آن تاکید شده است، بایستی اجرایی شود و در نتیجه با اندک متخلفین نیز به اقتضای شرایط فرد و انگیزه‌های پیدا و پنهان آن بدون مماشات برخورد شود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد: همانگونه که رئیس قوه قضاییه نیز به درستی اشاره کرده اند، اقدامات قضایی و مجازات افراد آخرین راهکار مقابله با پدیده بی حجابی است و علی رغم آنکه بایستی اقدامات پیشگیرانه با انجام رسالت فرهنگی دستگاه‌های متولی که برابر مصوبات شورای عالی فرهنگی قریب بر ۳۰ دستگاه هستند پیگیری شود، نگاه برخی به سمت دستگاه قضایی و برخورد‌های قهرآمیز است که این موضوع نیز می‌تواند آسیب‌های به دنبال داشته باشد.

این مقام قضایی با اشاره به رهنمود‌های رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت التزام به شعائر دینی توام با حفظ اتحاد میان مردم گفت: حجاب امروز به عنوانی سلاح دشمن برای ایجاد دو دستگی در جامعه، تضعیف بنیان خانواده و در مرحله نهایی ضربه زدن به نظام تبدیل شده و بنابراین در کنار اقدامات سلبی بایستی با برنامه‌ای منسجم و منطقی و سیاست‌گذاری‌های دقیق این سلاح را با همراهی مردم از دشمن گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند بیان کرد: دستگاه قضایی زرند طی یک سال گذشته به دور از هیجان زدگی و تاثیر پذیری از هجمه‌های دشمنان صدور آرای متناسب و بازدارنده را در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص ضمن اعمال محکومیت افراد به بالاترین مجازات قانونی، شرکت در دوره آموزش عمومی تحت عنوان ریحانه‌های بهشتی را نیز برای برخی که از روی سهل انگاری مرتکب جرم شده و از کشف حجاب اظهار پشیمانی کرده اند در نظر گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند