Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: مشارکت نکردن در انتخابات دشمنان نظام اسلامی را تقویت می کند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین امروز 21 خرداد با اشاره به اینکه خداوند وعده داده که مؤمنان را نجات دهد، اظهار کرد: همانگونه که معاندان گرفتار عذاب می‌شوند مؤمنان نجات خواهند یافت، لذا باید مؤمنان بدانند که در سختی‌ها و تنگناها ایستادگی کنند و در برابر دشمنان خدا بایستند، خداوند آنها را نجات می‌دهد که در تاریخ بشر نمونه‌های فراوان را می‌توان یافت و شرط تحقق این وعده الهی آن است که افراد زمینه گرفتاری خود را فراهم نکرده باشد و آن گرفتاری بر اساس مصالحی مقدر شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به اینکه مسئله شرعی شرکت در انتخابات وقتی عنوان لزوم حفظ نظام اسلامی و تضعیف دشمنان را پیدا کند علاوه بر وظیفه ملی و انقلابی یک وظیفه شرعی تلقی می‌شود، گفت: امروز به واسطه رأی ندادن نظام اسلامی تضعیف و دشمنان تقویت می‌شوند. در واقع رأی ندادن از گناهان بزرگ محسوب می‌شود لذا مردم عزیز ما به رأی دادن و شرکت در انتخابات باید چنین نگاهی داشته باشند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ۲۲ خرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به ورامین، گفت: این تاریخ حقیقتاً نقطه عطفی در تاریخ این منطقه محسوب می‌شود که اوج پیوند مردم ولایتمدار این دیار با ولایت در ۲۲ خرداد سال ۸۲ به نمایش درآمد، مردمی که از 15 خرداد سال ۴۲ به ندای امام مرجعیت لبیک گفتند، این پایبندی خود را در ۲۲ خرداد ۸۲ بار دیگر نشان دادند.

وی ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های خوب و مراسم ارزشمند در سطح منطقه طی ۱۴ و ۱۵ خرداد بیان کرد: بحمدالله مراسم و برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور شخصیت‌های گرانقدر به نحو مطلوبی برگزار شد و برگزاری این برنامه‌ها جزء تعظیم شعائر دینی محسوب می‌شود که به تعبیر قرآن کریم نشانه تقوای دل‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: ۲۶ خرداد ماه سالروز شهادت ۴ شهید موتلفه اسلامی است و یاد شهیدان محمد بخارایی، صادق امامی، رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد که توسط حسنعلی منصور نخست وزیر شاه در سال ۴۴ اعدام شدند را گرامی می‌داریم و به روحشان درود می‌فرستیم. خون‌های مطهر شهدا بود که انقلاب اسلامی را حیات تازه‌ای بخشید و شجاعت و مردانگی این شهدا مثال زدنی بود.

محمودی ادامه داد: امشب مصادف است با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) که روز میلاد ایشان به نام روز دختر نیز نامگذاری شده است، از میلاد این بانوی بافضیلت تا میلاد برادرش امام رضا(ع)به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، لذا درخواست می‌کنم با برگزاری مراسم با رعایت و دستورهای بهداشتی در مساجد امکان و کمک به محرومان و آزادی زندانیان با استمداد از این برادر و خواهر بزرگوار مشمول لطف و عنایت شان شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دوم اردیبهشت ماه در اقدامی مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.
نیرویی مردمی که با تکیه بر مکتب عاشورای حسینی (ع) در عرصه‌های مختلف مانند ولایتمداری و مبارزه با ظالمان حماسه‌هایی ماندگار رقم زده است.
این نهاد مکتبی، در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، به دستور رسمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تأسیس شد.
این نهاد مردمی در همه‌ی عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و خدمات رسانی بی منت و صادقانه پای کار است و محرومیت زدایی، حمایت از اقشار کم برخوردار و خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم جامعه از اقدامات دیگر این نهاد مقدس و مکتبی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی مرزبانی خوبی برای مرز‌های این آب و خاک است.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی