Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@13:04:39 GMT

گیتی خامنه مهمان «دست در دست» شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۰۸۵

گیتی خامنه مهمان «دست در دست» شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این برنامه جمعه 21 خردادماه با حضور گیتی خامنه مجری پیشکسوت و نازنین حقیری گوینده و صداپیشه در کنار حبیب قلایی خواننده کشورمان روانه آنتن می شود.

گفتنی است برنامه «دست در دست» در هفته منتهی به انتخابات و به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی روانه آنتن خواهد شد و در فضایی متفاوت با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  موشن ‌گرافی‌های دیدنی و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که تقدیم بینندگان علاقمند به جُنگ‌های شبانه خواهد شد. 

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت 23:00 روانه آنتن می شود .

۵۸۵۸

کد خبر 1524164

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی مجری رادیو و تلویزیون دست در دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست