Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد با بیان اینکه برخی کاندیداهای ریاست جمهوری صرفا به دنبال رضایت آمریکا و انگلیس هستند، گفت: مردم فریب سوء استفاده برخی کاندیداها از طایفه‌ها را نخورند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار داشت: همه باید این را بدانیم که ما در نظام اسلامی قرار داریم که برنامه آن پیاده کردن احکام اسلام و قرآن در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی نباید وامدار غرب و شرق باشد بلکه وامدار خون شهدا و اسلام هستیم تصریح کرد: اکثر شهدا در وصیت نامه‌های خود تاکید کرده‌اند که برای احیای دین خدا و سعادت‌مندی انسانها جان خود را فدا کردند تا نظام اسلامی پابرجا بماند و رو به موفقیت حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به فکر این باشیم که کسی را انتخاب کنیم که واقعا به فکر مردم باشند و بخواهند مشکلات آنها را حل کنند نه افرادی که شعارهای غرب گرایانه‌ای می‌دهند که خود هم به پوچ بودن آن واقف هستند.

ناصری یزدی گفت: مردم باید مراقب باشند افرادی که می‌خواهند از طایفه‌ها سوء استفاده کرده و این طایفه و آن طایفه را در عرصه انتخابات به سمت خود جلب کنند و به این ترتیب رای بیاورند را انتخاب کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه اقدامات برخی کاندیداها صرفا برای خوش کردن دل آمریکا و انگلیس است افزود: مطمئنا همانطوری که در طول سال‌های گذشته دیدیم که آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای مستکبر جهان هیچ کاری برای ما نمی‌کنند، الان هم قرار نیست این کارها نتیجه بدهد و ما باید تنها شخصی را انتخاب کنیم که سابقه خدمت به مردم و تلاش برای رفع آنها را داشته باشد.

امام جمعه رشت: نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی و ویرانه جلوه دادن کشور پرهیز کنندامام جمعه سنندج: مردم با حضور گسترده در انتخابات در تغییر وضعیت کشور سهیم باشنددشمنان درصدد تبلیغ برای عدم حضور گسترده در انتخابات هستند/ مردم فریب دشمنان را نخورند

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیار گسترده‌ای دست پیدا کرده و توانسته در جهان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهد اما متاسفانه به دلیل برخی بی‌کفایتی‌ها و بی‌توجهی‌ها، مردم با مشکلات اقتصادی روبرو شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه تقویت صنایع دانش بنیان یکی از راهکارهای رفع مشکلات کشور است گفت: امروز ما نیاز به رئیس جمهوری داریم که به صورت جهادی وارد کار شود و قطعا رفع مشکلات اقتصادی جامعه تنها نیاز به حرکت جهادی دارد.

ناصری یزدی به تهدیدهای پوچ نظامی که روسای جمهور پیشین آمریکا می‌کردند اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی‌ها حتی دیگر جرات تهدید نظامی علیه ایران را ندارند و این نشان از عظمت ایران دارد.

امام جمعه یزد به حجم بسیار گسترده تبلیغات سوء رسانه‌های غربی علیه ایران در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: همه این تبلیغات صرفا برای این است که جلوی روی کارآمدن دولت قوی و انقلابی را بگیرند چرا که خود غربی‌ها اقرار کرده‌اند اگر دولت انقلابی در ایران روی کار بیاید دیگر قرار نیست به حرف ما گوش دهد و برای اهداف ما حرکت کند.

انتهای پیام/781/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناصری یزدی امام جمعه جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟ /واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به شناسایی ریزپرنده ها در آسمان اصفهان
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود