Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:18:14 GMT

زیمرمن: مقابل ایران در دو ست، تحت فشار قرار گرفتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۱۷۰

زیمرمن: مقابل ایران در دو ست، تحت فشار قرار گرفتیم

ملی‌پوش والیبال آلمان گفت: بازی ضعیفی مقابل آمریکا انجام داده بودیم و برای ما مهم بود که امروز به بازی برگردیم و امتیاز بگیریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یان زیمرمن، پاسور تیم ملی والیبال آلمان در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل ایران در لیگ ملت‌های 2021 گفت: در ابتدای بازی در پیدا کردن ریتم تیمی دچار مشکل شدیم اما در پایان به ریتم مطلوب خود رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش والیبال آلمان ادامه داد: در ست‌های چهارم و پنجم تحت فشار زیادی از سوی ایران بودیم. یک بازی دیگر را هم در ست پنجم به پایان برده بودیم و خوشحالیم که برنده شدیم.

زیمرمن گفت: روز گذشته، بازی ضعیفی مقابل آمریکا انجام دادیم و برای ما مهم بود که امروز به بازی برگردیم و امتیاز بگیریم.

وی در مورد بازی مقابل سعید معروف گفت: او پاسور بسیار خوبی است و خوشحالم که بازی مقابل معروف بازی کردم. البته پاسورهای خوب دیگری هم مثل دی‌چکو (آرژانتین) در این تورنمنت حضور دارند.

لیگ ملت‌های والیبال| ثبت چهارمین شکست ایران مقابل آلمان با اشتباهات فراوان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بسکتبال با ویلچر شانس مجددکسب سهمیه پارالمپیک که روز یکشنبه به پایان مرحله مقدماتی رسید امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله حذفی به پایان می رسد.

در این روز از مسابقات و بر اساس رده بندی تیم ها در دو گروه مقدماتی، چهار دیدار برگزار می شود تا با اختصاص چهار سهمیه به تیم های برنده، تکلیف تیم های پارالمپیکی مشخص شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در مرحله مقدماتی مقابل فرانسه و هلند شکست خورد و نتیجه دیدار برابر کانادا را به سود خود رقم زود، به مصاف آلمان می رود. شاگردان محمدرضا دستیار در صورت پیروزی صاحب سهمیه شوند.

برنامه کامل دیدارهای روز پایانی مسابقات بسکتبال باویلچر شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک به شرح زیر است:

* هلند - کلمبیا
* ایران - آلمان
* ایتالیا - کانادا
* فرانسه - مراکش

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت پیروزی برابر آلمان و کسب سهمیه، باید تاییدیه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام را دریافت کند تا وارد کاروان ورزش ایران شود.

کمیته ملی پارالمپیک بر اساس سیاست های مصوب، در مورد تیم ها و ورزشکاران دارای سهمیه برای اعزام قطعی به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیم گیری می کند.

بسکتبال با ویلچر ایران طی چهارده دوره قبلی بازی های پارالمپیک در چهار دوره شرکت کرده است. تیم ملی ایران اولین بار در بازی های ۲۰۰۴ آتن شرکت کرد و به عنوان نهم دست یافت. این تیم در بازی های ۲۰۰۸ پکن هشتم شد و در بازی های ۲۰۱۶ ریو هم به عنوان دهم دست یافت. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی های ۲۰۲۰ توکیو صاحب جایگاه نهمی شد.

کد خبر 6078475

دیگر خبرها

  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک