Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش آماده بازی با سوئد در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آلکانتارا که در ماه اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شد، در آستانه آغاز بازی‌های یورو 2020 در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفت: ما در نقطه‌ای هستیم که هر کاری که از ما می‌خواهند را انجام می‌دهیم و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا آماده اولین بازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم با توجه به شرایط موجود فوق‌العاده کار می‌‌کند و فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل سوئد به نمایش خواهیم گذاشت. ما به این شرایط عادت کرده‌ایم و حالا یک سال و نیم می‌شود که با بیماری کووید-19 داریم زندگی می‌کنیم.

وی همچنین درباره دورانی که خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود، یادآور شد: پس از مثبت شدن تست کرونایم با خانواده‌ام بودم و اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود که از آنها و البته از هم‌تیمی‌هایم محافظت کنم. پیش از آن گفته بودم که اگر به کرونا مبتلا شدم، لطفاً من را قرنطینه کنید و کسی اطرافم نباشد. دوران واقعاً سختی بود و امیدوارم کسی همانند من به این بیماری مبتلا نشود، اما می‌دانم که موارد بدتری از من نیز وجود دارند که حتی می‌توانند کشنده باشد.

یورو 2020| اعضای تیم ملی اسپانیا واکسینه می‌شوند

هافبک پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ که تابستان گذشته به لیورپول پیوست، درباره تجربه حضورش در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: لیگ برتر ریتم متفاوتی دارد. توپ بیشتر در حرکت است و برخلاف لیگ‌های دیگر توپ خیلی متوقف نمی‌شود. هر بازی رقابتی است، حتی اگر حریف‌تان تیم انتهای جدول باشد.

اعضای تیم ملی اسپانیا امروز (جمعه) در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند و دُز اول این واکسن به آنها تزریق شد. شاگردن لوئیس انریکه در گروه E یورو 2020 با تیم‌های لهستان، اسلواکی و سوئد همگروه هستند و در تاریخ 24 خرداد در اولین بازی خود در شهر سویل به مصاف سوئد می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 لیورپول ویروس کرونا تیم ملی اسپانیا یورو 2020 لیورپول ویروس کرونا تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)