Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: برخی از مسؤولان کشور راه خود را از مردم جدا کرده و این یک خطایی بزرگ و نابخشودنی است.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان اینکه مردم از مسؤولان رفتار و کلام صادقانه می خواهند، خاطرنشان کرد: چرا با مردم صادقانه رفتار نمی‌کنید، مردم به جد از شعار و وعده بیهوده مسؤولان خسته شده و انتظار رفع عملی مشکلات را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امروز کشور به عدالت و رسیدن به عدالت همه جانبه نیاز دارد، متذکر شد: تمامی بسترهای رسیدن به عدالت در کشور فراهم است کسی بهانه نیاورد، به برکت گفتمان استقامت، ایران اسلامی تمامی پتانسیل لازم برای عدالت و پیشرفت را به دست آورده است.

باقریان با اشاره به انتخابات پیش رو و بیان اینکه خیلی از مدیران فعلی باید بازنشسته شوند، تصریح کرد: گفتمان انقلابی را جدی بگیرید چراکه در طول عمر انقلاب تنها گفتمانی که برای کشور عزت، پیشرفت، اقتدار، امنیت و رفاه آورده همین گفتمان انقلابی و استقامت بوده است.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر افزود: امروز هم باید به دنبال مدیران انقلابی باشیم که با اصل گفتمان انقلاب همراه باشد نه فقط ظاهر انقلابی داشته باشد و جوانان عزیز ما هم فراموش نکنند که باید با قدرت در این انتخابات شرکت کنند چرا که آینده کشور در این انتخابات متحول خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از افرادی که تنها در زمان انتخابات دم از حقوق زن می‌زنند و درصدد عوام فریبی هستند، یادآور شد: امروز توجه به بانوان و جامعه زنان با شعارهای آزادی زنان، حضور زنان در کابینه، حضور زنان در ورزشگاه تحقق نمی‌یابد، بلکه زن و دختر ایرانی نیازمند این است که به او رسیدگی شود تا بتواند به وظیفه‌های مهم خود عمل کند، دختران ما باید در آرامش و امنیت کامل باشند تا فردای کشور تضمین شود.

باقریان در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها هم اظهار کرد: نامزدهای شورای شهر متوجه گفتمان انقلاب باشند و به کار جهادی فکر کنند، آبادانی و رونق شهر در پرتو گفتمان انقلابی و جهادی تحقق خواهد یافت، نامزدها با این گفتمان آشنا شوند و خود را تقویت کنند و خدای ناکرده فضای رقابتی را ناسالم نکنند.

امام جمعه زرین‌شهر موضوع کم آبی را هم ناشی از سوء تدبیر برخی از مدیران دانست و افزود: سال‌هاست فریاد می‌زنیم که بی‌آبی چندین استان کشور را نابود خواهد کرد، کسی گوش نداد و امروز این سوء مدیریت گریبان‌گیر مردم شده است، البته مدیران در این زمینه هم وعده بی‌عمل زیادی دادند.

انتهای پیام/63081/ن20

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات1400 جمعه زرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۰۲ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند که در انتخابات آتی این کشور نامزد نخواهند شد.

بیشتر این نمایندگان، از حزب حاکم محافظه کار انگلیس هستند. پس از حزب حاکم محافظه کار، بیشتر انصراف دهندگان از حزب کارگر هستند.

مجلس عوام انگلیس هم اکنون ۶۵۰ نماینده دارد که ۳۶۵ نفر آنها از حزب محافظه کارند.

بر اساس نتایج نظر سنجی اخیر شرکت تحقیقاتی ایپسوس، محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در ۴۶ سال اخیر رسیده است. کار شناسان پیش بینی می کنند در صورت برگزاری انتخابات در این کشور, حزب حاکم انگلیس شکست خواهد خورد.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه افکارسنجی آپی نیوم (Opinium) هم درباره دیدگاه مردم انگلیس درخصوص دولت و دولتمردان این کشور نشان می دهد که میزان محبوبیت حزب محافظه کار حاکم در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به صورت قابل توجهی کاهش یافته است.

در این نظرسنجی مشخص شد از هر ۱۰ رای‌دهنده انگلیسی فقط چهار نفر از «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار حمایت و اعلام کردند حاضرند در انتخابات سراسری بعدی به این حزب رای بدهند.

کد خبر 6084642

دیگر خبرها

  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان