Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی ساعاتی از وقت امروز تا اواسط هفته پیش رو با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس و در سواحل استان، دریا به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همراه با وزش باد، احتمال خیزش گردوخاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و گاهی همراه با گردوخاک و فردا در برخی نواحی جنوبی مه صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی و در نواحی جنوبی گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و از امشب بتدریج در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی گفت: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از شب در سواحل شمالی و مرکزی و در فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5232217

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس خلیج فارس انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها ایلام انتخابات ریاست جمهوری وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با افزایش ۴۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر کرد

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۲۵ هزار و ۹۴۳ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1227305 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • خلیج فارس مواج و متلاطم است
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۴۴۸ واحدی شاخص کل بورس