Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:40:45 GMT

فساد مرا شکست داد/ نیاز به همدلی داریم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۷۸۷

فساد مرا شکست داد/ نیاز به همدلی داریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، دولت پیشبرد امور لبنان در جلسه امروز خود روز ۴ اوت را به عنوان روز عزای ملی در یادبود جان باختگان حادثه انفجار بیروت اعلام کرد.

در جلسه امروز دولت لبنان تصویب شد که به یاد جان باختگان حادثه بندر بیروت روز ۴ اوت به عنوان روز عزای ملی تعیین شود.

«حسان دیاب» نخست وزیر مستعفی لبنان خطاب به خانواده های جانباختگان این حادثه گفت که همه همبستگی جهان با آنچه دیدید برابر نیست و افزود که خشم شما قابل فهم است چون این حادثه نتیجه فساد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که در شفافیت کامل باید بگویم که فساد که همه شریان های کشور را به دست دارد اصلی ترین مسئول حادثه انفجار بندر بیروت است.

حسان دیاب خطاب به خانواده های جانباختگان حادثه انفجار بندر بیروت تاکید کرد: من اعتراف می کنم که فساد مرا شکست داد زیرا من تقریبا در این رویارویی تنها بودم. ما به همدلی نیاز داریم تا پیروز شویم. روز چهارم آگوست را روز عزای ملی قرار دادیم تا لبنانی ها حجم مصیبت وارده به شما و کشور را یادآوری کنند.

کد خبر 5232243

منبع: مهر

کلیدواژه: حسان دیاب لبنان انفجار بیروت ایالات متحده امریکا فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ایران روسیه افغانستان جو بایدن برجام سوریه لبنان آژانس بین المللی انرژی اتمی ترکیه جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سید جلال ملکی درباره حادثه انفجار در شرق تهران با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز(پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه) گزارش آتش‌سوزی در شرق اعلام شد، اظهار کرد: در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک بیمارستان لواسانی چند اتاق کارگری در کنار هم قرار داشت که در یکی از اتاق‌های ۱۰ متری که تنها چند پتو و موکت در آن وجود داشت، آتش سوزی رخ داد.

آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است

وی با بیان اینکه یک نفر که در حال خروج از فضا بود مصدوم و به مراکز درمانی شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶ نفر کارگر در این کارگاه به دلیل آتش‌سوزی در داخل فضا گیر افتاده و جان خود را از دست دادند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار گاز و پایانه شرق ندارد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی برخی از انفجار در پایانه شرق خبر داده بودند؛ در صورتیکه هیچ ارتباطی به پایانه ندارد و محل حادثه با این محدوده فاصله داشت.

کد خبر 845393 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خبر مهم تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز در اقبالیه+ فیلم
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است