Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:08:53 GMT

کرونا در جان ۴۸ نفر دیگر رخنه کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۷۹۴

کرونا در جان ۴۸ نفر دیگر رخنه کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶۶ آزمایش جدید کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که ۴۸ بیمار جدید شامل ۹ بستری و ۳۹ نمونه سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: ۲۶ نفر از بیماران جدید شناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۴ نفر مربوط به شهرستان قاین، ۵ نفر مربوط به شهرستان نهبندان، یک نفر مربوط به شهرستان درمیان، یک نفر مربوط به شهرستان سربیشه و یک نفر مربوط به شهرستان بشرویه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸۶ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند، بیان کرد: ۷۵ نفر از این بیماران مبتلا به کرونا هستند که ۱۰ نفر از آن ها در بخش‌های آی سی یو بستری اند و حال دو نفرشان وخیم است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا ابتلا به کرونا بیماران کرونایی نفر مربوط به شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت:در سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گزش سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشت. 

او ضمن اظهار نگرانی از افزایش گاز گرفتگی سگ از این تعداد ۶۸ نفر مرد و مابقی زن اعلام کرد و افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۳۱ نفر و کمترین سن بین ۱۱ تا ۲۰ سال با ۱۰ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۲۴، تنکابن با ۲۰، آمل با ۱۴ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های نکا، محمودآباد، فریدون کنار و جویبار هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

در سال هزار و چهارصد و یک، ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران