Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه کرامت به معنای انسان بودن است، گفت: دروغگویی، حسادت، بی توجهی به حلال و حرام و … کرامت انسان را از بین می‌برد و باید به آن توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط کنونی رأی دادن لازم است و ترک آن گناه کبیره تلقی می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آنچه اصل بوده، تائید خداوند است، اضافه کرد: رأی مردم تعیین کننده، ولی و پیشوا نیست، بلکه تأیید کننده، ولی و پیشوا است و اگر مردم رأی دادند کار روی مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد.

رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری تاکید دارند

او با بیان اینکه اگر رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری تاکید دارند، بیانگر پشتیبانی بیشتر مردم از رییس جمهور آینده است، اضافه کرد: باید توجه داشت که تمام ابزار‌های دشمن تکیه بر عدم حضور در انتخابات دارند و دشمن از حضور نیافتن مردم سو استفاده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه رأی دادن لازم و واجب است، گفت: هر کس در انتخابات ۱۴۰۰ رأی ندهد گناه کبیره را مرتکب شده است.

او با بیان اینکه مردم ایران امتحان خود را پس داده‌اند، ابراز داشت: البته مردم گلایه‌هایی دارند، سختی‌هایی وجود دارد، اما نباید این شرایط را به پای نظام بگذارند چرا که دشمن ما را زیر فشار قرار داده است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه صد‌ها هزار شهید فدای انقلاب شده است، گفت: خانواده‌های زیادی برای این نظام بی سرپرست شده‌اند ونباید این امر را نادیده بگیریم.

گلایه‌هایی از داوطلبان ریاست جمهوری دارم

او با اشاره به اینکه گلایه‌هایی از داوطلبان ریاست جمهوری دارم، ابراز داشت: صدا و سیما در زمینه انتخابات عادلانه است، اما وقتی مجری می‌گوید درباره موضوع خاص صحبت شود نیازی نیست داوطلبان همدیگر را تخریب کنند.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) و … مدرک ششم هم نداشتند و نمی‌توان این شرایط را بر کسی خرده گرفت، گفت: در این مناظره‌ها همچنین شاهد شعار‌هایی هستیم که با واقعیت مطابقت ندارد.

او با بیان اینکه ما مقلد و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، ادامه داد: برخی از کاندیدا‌ها در راستای ترویج منکرات صحبت می‌کنند که این امر شایسته نیست.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رییس جمهور آینده باید دارای کفایت و مدیریت لازم باشد، ابراز داشت: باید داوطلبان را نسبت به عملکرد گذشته‌شان بشناسیم، با ایمان باشد و لبریز از امید و عزت ایران را مورد توجه قرار دهد.

رییس جمهور آینده باید معتقد به مردم و جوانان باشد

او با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید معتقد به مردم و جوانان باشد، ادامه داد: در کشور جوانان بیکاری را داریم که باید مور د توجه قرار گیرند و به ویژه به نخبگان توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه نباید با افکار حزبی رأی دهیم، گفت: باید فردی را فراجناجی انتخاب کنیم وکسی را انتخاب کنیم که کشور را به جلو حرکت دهد و دارای عملکرد جهادی باشد.

او با بیان اینکه عدالت خواهی و فساد ستیزی از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باشد، گفت: در این زمینه فساد‌های زیادی را در واگذاری ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی بوده‌ایم که باید برطرف شود.

امام جمعه موقت اصفهان به بی عدالتی در توزیع آب در اصفهان اشاره کرد و گفت: در برخی از مناطق ساعت‌ها بی آبی وجود دارد و در مناطق دیگر همواره شاهد فشار آب هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انتخابات 1400 امام جمعه موقت اصفهان رییس جمهور آینده جمهور آینده رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر در جلسه هیئت دولت با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روز‌های اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیرو‌های کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد