Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل در بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از شبکه آبیاری خداآفرین در استان اردبیل، اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مالی جدید برای تکمیل بخش‌های دیگری از شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در استان اردبیل مطرح شد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور در بازدید هوایی از شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین، هدف از سفر به استان اردبیل را بازدید و بررسی طرح‌های بخش آب استان و راه‌آهن عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در بخش آب و خاک استان اردبیل، اقدامات بسیار ارزنده و خوبی انجام شده است که با تکمیل آنها تحول بزرگی در منطقه و کشور رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات انجام شده در بخش آب استان اردبیل را در تکمیل طرح‌های آبی بسیار چشمگیر خواند و آنها را اقدامی کم‌نظیر در کشور توصیف کرد و افزود: وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته‌ای در بخش آب استان اردبیل انجام داده‌اند که قابل تحسین است.

نوبخت با بیان اینکه در این سفر سعی خواهیم کرد برای تامین اعتبار مالی طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب استان تصمیمات خوبی بگیریم، تصریح کرد: پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آب استان اردبیل، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و برای کارهای تکمیلی و باقیمانده سعی خواهیم کرد، از راه‌های مختلف جهت اتمام آنها کمک نماییم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل بخشهای مهمی از طرح بزرگ شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در استان اردبیل تخصیص خواهیم داد، اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار، طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین جان تازه‌ای بگیرد و بخش‌های جدیدی از آن در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در این بازدید تصریح کرد: طرح‌های توسعه منابع آب استان در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند؛ بطوری که اغلب آنها از پیشرفت‌های ناچیز در سال‌های قبل از شروع فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هم‌اکنون به بالای ۸۰ درصد رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه با تکمیل و راه‌اندازی شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین و سد عمارت و سایر طرح‌های آب، تحول بزرگی در توسعه منطقه اتفاق خواهد افتاد، اظهار داشت: راه توسعه منطقه مغان و استان اردبیل توجه به تکمیل پروژه‌های بخش آب و خاک است و باید همه ما در این راه نهایت تلاش‌ خود را بکار ببندیم.

بهنامجو خاطرنشان کرد: تسریع در احداث طرح‌ها و پروژه‌های بخش آب استان اردبیل از جمله شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین، سد عمارت، شبکه آبیاری گیوی، شبکه آبیاری سبلان، سد عنبران، سد بفراجرد، آبرسانی نمین و عنبران، آبرسانی خلخال، تصفیه خانه آب شرب خلخال، سد تازه‌کند و آبرسانی‌های مشگین‌شهر و اردبیل با پیگیری‌های مدیران موفق شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل و حمایت‌های مدیران استانی و ملی از این تلاش‌ها، به بار نشسته‌اند که شایسته قدردانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه اردبیل آبياري زهکشی محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین شبکه آبیاری خداآفرین شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین آب استان اردبیل شبکه آبیاری بخش آب استان بخش آب طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: در استان یزد ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

مهران فاطمی در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد، گفت: از این تعداد، ۱۶۷ طرح‌ ملی و ۱۱۱۳ طرح‌ استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح‌ کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح‌ بین ‌۵۰ تا ۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح‌ بالای ۷۰ درصد است.

استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه طرح‌های «ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح‌ شامل چهار کلان طرح‌ اقتصادی و ۲۷ طرح‌ عمرانی قرار گرفته که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

وی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل این طرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی اظهار کرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظرسنجی و اولویت بندی طرح‌ها، اقدامات مربوط به تکمیل آن ها انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی