Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@10:05:18 GMT

سیدحسین حسینی دروازه بان اول استقلال برابر پدیده؟

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۹۴۸

به نظر می رسد سرمربی استقلال تصمیم خود را درباره دروازه تیمش برای بازی با پدیده گرفته است

آنطور که از بازی استقلال برابر پیکان مشخص است، به نظر می رسد فرهاد مجیدی تصمیم دارد در بازی با پدیده از سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال استفاده کند.

به گزارش طرفداری، استقلال در شرایطی روز گذشته در بازی دوستانه به مصاف پیکان رفت که این تیم مهدی قائدی و عارف غلامی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، احمد موسوی و محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و دیاباته و میلیچ هم غایب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در بازی دوستانه برابر پیکان از تمام موجودی خود استفاده کند تا تیم اصلی اش را در این بازی محک بزند.

در اتفاقی جالب فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در این بازی از سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش استفاده کند و رشید مظاهری به عنوان بازیکن تعویضی از نیمه دوم وارد زمین شد.

در روزی که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت از نفرات اصلی خود در بازی برابر پیکان استفاده کند، اینطور به نظر می رسد حسینی دروازه بان استقلال برابر پدیده است هرچند هنوز بازی دوستانه برابر نفت آبادان باقی مانده و ممکن است معادلات تغییر کند.

استقلال و پدیده روز 31 خرداد ماه به مصاف هم می روند.

 

بیشتر بخوانید:

سیدحسین حسینی با ظاهری جدید در تمرین استقلال / عکس 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس احمد عابدزاده به یک قدمی حجازی رسید / نتایج تیم منتخب قرن (10) کامبوج - ایران؛ در انتظار پیروزی آسان و پرگل / پیش بازی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی هجدهم؛ انتقام 32 دقیقه ای پرسپولیس، حالا سرخپوش ها در عرش سیر می کنند جورجینیو واینالدوم: به یکی از بهترین باشگاه های اروپا ملحق شده‌ام گریزمان: به مسی ملون بدهید و خاویار تحویل بگیرید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تصمیم سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی