Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:49:15 GMT

اولین حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۲۹۶۹

اولین حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی

ترابی اولین حضور ثابتش در ترکیب اصلی تیم ملی را در منامه تجربه خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ایران از ساعتی بعد سومین دیدار خود از دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل کامبوج برگزار خواهد کرد. شاگردان اسکوچیچ پس از غلبه بر هنگ کنگ و بحرین، در حالی به مصاف کامبوج می روند که این تیم با یک امتیاز از ۷ بازی در قعر جدول گروه حضور دارد و هیچ شانسی برای صعود به رتبه چهارم ندارد؛ به این ترتیب و بر اساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتایجی که تیم های گروه سوم مقابل کامبوج کسب کرده اند، در رده بندی نهایی، محاسبه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی، به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ به برخی از بازیکنانش استراحت می دهد تا در حساس ترین بازی تیم ملی مقابل عراق شاگردانش با قوای مناسب راهی میدان شوند. در این میان به نظر می رسد مهدی ترابی که در ۲ بازی گذشته تیم ملی به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد، قرار است امشب به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی راهی میدان شود.

باید دید عملکرد ترابی در بازی با کامبوج چه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!