Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله علیرضا  اعرافی ، امام جمعه قم طی سخنانی امروز در خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، انتخابات پیش رو را مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: پیشرفت و اقتدار کشور با حضور و مشارکت قوی در انتخابات و انتخاب صحیح محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر تاثیر حتی یک رای در اقتدار ملت و گشایش و پیشرفت کشور افزود: شاهدیم نقد‌ها و بهانه تراشی‌هایی می‌شود، اما راهی برای پیشرفت کشور جز انتخابات صحیح و مشارکت بالا نیست.

خطیب جمعه قم با اشاره  به این که انقلاب اسلامی قله‌های بزرگی را فتح کرده است، ادامه داد: به واسطه مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی نمی‌توان دستاورد‌های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی را نادیده گرفت و باید ببینیم کشوری با تحریم‌های ظالمانه و توطِئه‌های گوناگون، مقاومت کرده است.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: ممکن است نارصایتی‌هایی باشد، اما با همین انتخابات گردش قدرت و نخبگانی صورت گرفته و انتطار می‌رود که طبقات مختلف مردم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، با مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح زمینه اقتدار و حل مشکلات را فراهم کنند.

او تاکید کرد:نگاه شهدا، چشم مستصعفان و محور مقاومت به حضور و مشارکت بالا و قوی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد است.

خطیب جمعه قم با تاکید بر ابلاغ سندایرانی اسلامی پیشرفت بیانیه گام دوم انقلاب و هزاران سند بالا دستی با مشورت نخبگانی ازسوی رهبر انقلاب گفت:مسئولان باید در عرصه خدمت رسانی به مردم بر اساس این اسناد بالا دستی اقدام کنند.

آیت الله اعرافی بر کار علمی و جهادی و مدیریت صحیح با تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: باید برای کاهش تورم و بیکاری، حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی  مجاهدانه  تلاش کرد.

خطیب جمعه قم در ادامه آغاز دهه کرامت میلاد خجسته بانوی کرامت و سالگرد شهادت آیت الله سعیدی را گرامی داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قم امام جمعه قم آیت الله جمعه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

حامد شایان دوشنبه شب در جلسه انتخابات شهرستان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پیگیری چهار مولفه مهم انتخابات که مقام معظم رهبری برآن تاکید فرمودند، افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت ماه آماده انتقال است.

وی اظهار کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۱۳۲ شعبه سیار اخذ رای در کنار صندوق‌های ثابت در شهرستان تهران آماده ثبت شکوهی دیگر است.

شایان ادامه داد: تلاش برای مشارکت حداکثری و همچنین میزبان خوب بودن در روز رای گیری بسیار مهم است که همه توان خود را برای برگزاری مطلوب آن بکار گرفته‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی و بازرسین انتخابات گفت: با حمایت و همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی بویژه بازرسین و سربازرسین انتخاباتی خوبی را در سایه امنیت خواهیم داشت، در کنار این امنیت نیز حضور باشکوه و اقتدار مشارکت نیز دارای اهمیت است که در این رقابت سیاسی سالم محقق خواهد شد.

شایان همچنین با ابراز خرسندی در زمینه اقدامات مثبت صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در برگزاری دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: به جهت برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب اخذ رای بر بستر شبکه فیبر نوری مورد تاکید و ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اسفندماه سال گذشته، تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هر چه بهتر دکل‌های مخابراتی در جهت پوشش دهی مناسب خدمات به شعب اخذ رای را خواستار شد.

۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • ضرورت جذب سرمایه گذاری مالی و مشارکت مردمی در توسعه معادن
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی
  • ضرورت مشارکت مردمی برای اجرای آبخیزداری در ۹۰ میلیون هکتار