Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:36:32 GMT

۲۷ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۳۰۳۹

۲۷ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی ظهر جمعه در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته یک بیمار خراسان شمالی به دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از بستری ۲۷ بیمار طی شبانه روز گذشته خبر داد.

وی افزود: اکنون ۲۰۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این عدد نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشته است اما در مجموع روند تعداد بیماران بستری رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به اینکه همچنان وضعیت استان بحرانی است، گفت: میزان استفاده از ماسک در خراسان شمالی ۶۰ درصد است که نشان می‌دهد مردم پروتکل‌های بهداشتی را نسبت به ماه‌های گذشته به میزان کمتری رعایت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: همه گروه‌های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده تا به ترتیب سنی به صورت هوشمند و از طریق پیامک نوبت‌دهی شوند و از هرگونه مراجعه به صورت حضوری و بدون نوبت خودداری کنند.

کد خبر 5232267

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا سید احمد هاشمی واکسن کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار