Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج، اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام (ص) مرکز رحمت و برکت برای تمام جهانیان است و کسی به اندازه شخصی مومن و با تقوا نزد خدای متعال عزیز نیست. امام جمعه سنندج تصریح کرد: همواره مردم کردستان همراه با سایر ملت ایران در تمام عرصه های نظام و انقلاب بخصوص انتخابات پیش قدم بوده است و با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای از مسوولان و منتخبان ملت مطالبه‌گری بحق خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا رستمی با اشاره به این مطلب که شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی و قانونی است، متذکر شد: از وظایف شرعی منتخبان و مسوولان هم رسیدگی و توجه به درد و رنج مردم است و برای رفع همه مشکلات بخصوص مسئله معیشت، تمام تلاش خود را بکار گیرند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه انتخابات این دوره بخصوص برای مردم وفادار کردستان پربار خواهد بود، یادآور شد: منتخبین در دولت جدید باید آستین همت را بالا زنند و برای توسعه، عمران و آبادانی کشور با استفاده از ظرفیت جوانان که سرمایه اصلی این مملکت هستند، با برنامه گام بردارند، چرا که مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

ماموستا رستمی به دوران دفاع مقدس و فداکاری‌ها و مقاومت مردم در برابر دشمن بعثی اشاره کرد و افزود: مناطق کردنشین جزء تنها مناطقی بود که بارها بمباران شیمایی شده  بود و امروزه هم این مردم وفادار همیشه همراه و همیار نظام بوده اند لذا از مسوولان می خواهیم زندگی شرافت‌مندانه، برای رفع بیکاری جوانان و رنگین کردن سفره مردم تلاش کنند، چراکه مردم ایران به ویژه کردستانی‌ها سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و باید رفاه و آسایش آنان تامین شود.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، رییس جمهور آینده را امانت‌دار تمام ملت ایران دانست و بیان داشت: رئیس دولت آینده باید ضمن داشتن احساس مسوولیت، عطوفت و مهربانی برای مردم کشور تلاش خود را بکار گیرد و امانت‌دار خوبی برای آرا ملت باشد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی که به فرمان امام(ره) در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد، افزود: تلاشگران این حوزه و کشاورزان همواره رسالت بزرگی را در راستای خدمت به مردم و اقتصاد کشور برعهده داشته‌اند و دولت باید از آنان حمایت بیشتری داشته باشد.

ماموستا رستمی گفت: هیچ نعمتی به اندازه نعمت امنیت و آسایش برای یک جامعه مهم نیست و به جان فشانی ها نیروهای نظامی و انتظامی در راستای امنیت و آسایش مردم جای قدردانی ویژه دارد.

وی به خبرهای خوب در حوزه راه و شهرسازی اشاره داشت و یادآور شد: در طول ۱۵ روز آینده جاده سنندج - مریوان، سه قطعه گردنه صلوات‌آباد، کنارگذر فرودگاه سقز و یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 745351

دیگر خبرها

  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • پاسخ تنبیهی سپاه مایه عزت نظام اسلامی
  • دشمن از کشف حجاب برای از هم پاشیدن نظام خانواده استفاده می کند
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم