Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بلک گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و معنویت افزایی با محوریت بقاع متبرکه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد حسین بلک» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت دهه کرامت و تکریم بقاع متبرکه اظهارداشت: بقاع متبرکه مکان های امن الهی و مامنی برای مومنین و دلدادگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: در این مراکز دینی اتفاقات مهم معنوی و ارتباط مخلوق و خالق برقرار و مردم از منشا آن برای زندگی فردی و اجتماعی بهره می گیرند.

 

وی با بیان اینکه جایگاه اهل البیت(ع) در بین مردم ایران از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، تصریح کرد: 700 بقعه متبرکه در استان اصفهان وجود دارد و این منطقه دومین استان در تعداد این مراکز دینی در بین دیگر مناطق کشور است.

 

حجت الاسلم بلک افزود: در سراسر استان این مراکز دینی منشا خیر و برکت در عرصه های معنوی، گره گشایی از مشکلات و تامین نیازهای مردم بوده و مردم زیرساخت های این مراکز را توسعه داده اند.

 

وی با بیان اینکه در دوران کرونا خدمات زیادی از این بقاع متبرکه مدیریت و به مردم رسیده است، خاطرنشان کرد: گره گشایی از مشکلات مردم و معنویت افزایی با محوریت بقاع متبرکه انجام می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تهیه و توزیع بسته های حمایتی با محوریت مراکز دینی در دوران کرونا را اقدامی ماندگار و متناسب با سنت اهل البیت(ع) اعلام کرد و گفت: طرح های اقتصادی و خدماتی زیادی در هر بقعه با مشارکت مردم در حال انجام است.

 

وی به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد و اصلاح روش های مدیریتی برای رفع چالش های مهم اجتماعی را یکی از مهمترین نیازهای جامعه است و رئیس جمهور منتخب به آن باید بپردازد و ظرفیت حل مشکلات را داشته باشد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: امامزادگان و بقاع متبرکه معنویت اصفهان دهه کرامت انتخابات گره گشایی از مشکلات بقاع متبرکه مراکز دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود

وزیر کشور گفت: توجه به راه‌های استان به ویژه منطقه بلوچستان برای توسعه سواحل مکران بسیار مفید است، چراکه راه زیربنای توسعه است و باید برای ارتقای راه‌ها و استانداردسازی آنها با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک اظهار کرد: مسائل و مشکلات سیل‌زدگان از لحظات اولیه توسط مسئولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات بر اساس اولویت پیگیری و مرتفع خواهد شد، دولت با تمام قوا در کنار مردم است و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در بحث برق، اقدامات لازم در حال انجام است، به زودی تمام مشکلات مردم سیل‌زده حل می‌شود، البته در ابتدا باید آب مصرفی مردم به صورت سالم و بهداشتی تأمین شود تا شاهد مشکلات دیگری در این مناطق نباشیم.

وزیر کشور بیان کرد: اقدامات اساسی برای تأمین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم انجام شود تا مردم به راحتی و آسوده خاطر زندگی کنند و ترس و هراسی در هنگام بارندگی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند و اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن، اینترنت و آبخیزداری باید با سرعت بیشتری انجام باشد، تصریح کرد: مشکلات آب‌گرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه‌تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی با اشاره به اینکه که آب پشت سدها برای اشتغال و تولید کاربرد دارد، خاطرنشان کرد: گرگروها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستاها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده است که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگروها را سامان‌دهی کنیم.

کد خبر 745640

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود