Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال پس از دو پیروزی مهم در برابر هنگ‌کنگ و بحرین در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۹:۰۰ امشب (جمعه) یازده ملی‌پوش خود را برای سومین رویارویی در برابر کامبوج به شرح زیر به زمین خواهد فرستاد. 

امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)، احمد نورالهی، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه سیامک نعمتی، میلاد سرلک، جعفر سلمانی، کریم انصاریفرد، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، دانیال اسماعیل فرد، مجید حسینی، کاوه رضایی، سردار آزمون و مهدی قائدی در نیمکت ذخیره حضور دارند.

قضاوت این دیدار برعهده کیم جونگ هیئوک از کره جنوبی است و کانگ دونگ هو از کره جنوبی و احمد مونس نادی الرواله از اردن کمک داوران اول و دوم این دیدار هستند.

کد خبر 606801 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)