Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان‌هایی همچون چهارمحال و بختیاری می‌توانند در بحث صادرات غیر نفتی نقش کلیدی داشته باشد، می‌توان صادرات غیر نفتی را از طریق گسترش تولیدات صادرات‌محور انجام دهیم، زیرا این امر می‌تواند به گسترش و توسعه استان‌ها کمک کند.

عبدالناصر همتی ۲۱ خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور، باید اصلاحات جدی در این زمینه صورت گیرد، زیرا بیش از ۷۰ درصد دغدغه مردم مسئله معیشت و اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت آینده نمی‌تواند دولت غیر اقتصادی باشد و نیاز است جلوی اشتباهات گذشته را بگیرد و ریل اقتصادی را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه اصل توسعه و اشتغال به رشد تولید ارتباط دارد، تصریح کرد: باید به سمتی پیش رویم که اقتصاد بر سیاست حاکم شود، از طرفی یکی از مهم‌ترین عواملی که در امر اقتصاد موثر بوده تعاملات داخلی و خارجی است.

همتی ادامه داد: باید قدرت دولت جمهوری اسلامی بر این استوار باشد که با تعامل مسائل را حل کند، از طرفی باید تورم را مهار کنیم، در غیر این صورت سفره بخش عظیمی از مردم کوچک و بخشی بزرگتر خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به هزینه‌های مربوط به حقوق و دستمزد، تصریح کرد: باید در بخش اقتصاد کار جدی آغاز شود، بنده در برنامه خود ۱۵ اولویت اقتصادی و غیر اقتصادی دارم.

وی گفت: اکنون کشور تحت تاثیر تورم، تحریم و کاهش ارزش پول ملی دچار مشکل شده که باید با عادلانه کردن پرداخت یارانه و کنترل کردن فشار مالیاتی بر تولیدکنندگان اقدامات را انجام دهیم.

همتی در ادامه با اشاره به نقش مهم جوانان در کشور، بیان کرد: باید جایگاه جوانان در کشور احیا شود و بتوانیم زمینه انگیزه ماندن جوانان در کشور را فراهم کنیم، از طرفی در دولت من باید ۳۰ درصد مشاغل دولتی و غیر دولتی در اختیار زنان و ۵۰ درصد کابینه در اختیار زنان و جوانان باشد.

وی در خصوص سیاست خارجی در کشور، عنوان کرد: در دولت آینده باید به این مهم توجه شود، به طوری که منافع ملی را حفظ کرد،  تعامل با کشورهای دنیا با محوریت چین و روسیه، همسایگان و غرب برای توسعه روابط باید صورت بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در کشور انکانات و منابع بسیار گسترده‌ای وجود دارد که از طریق این منابع می‌توان جهش جدی را در کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی کشور بسیار ضعیف است، گفت: سرمایه اجتماعی سنگ‌بنای توسعه به‌شمار می‌رود که باید این امر تقویت شود.

همتی بیان کرد: باید دولت کالای عمومی از جمله ساخت اتوبان، بسته‌های مخابراتی اینترنتی و ریل‌گذاری برای قطار را فراهم کند، یعنی باید سرمایه‌گذاری بر روی زیرساخت‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخش خدمات در کشور از ارزش‌ افزوده بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ۵۵ درصد ارزش افزوده کشور مربوط به بخش خدمات است که در ایام کرونا آسیب جدی به این بخش وارد شد که بهتر شدن وضعیت این بخش، در اولویت کاری دولت آینده قرار دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باوجود مشکلات ناشی از کرونا در کشور، این بیماری برکاتی نیز به همراه داشت که شیوه تجارت در کشور و تولید را دگرگون کرد، وضعیت ارتباطات و فروش از طریق فضای مجازی مطلوب شده است، از طرفی این امر زمینه مناسبی برای اشتغال جوانان فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به روابط تجاری خارجی و توسعه صادرات غیر نفتی، عنوان کرد: استان‌هایی همچون چهارمحال و بختیاری می‌تواند در بحث صادرات غیر نفتی نقش کلیدی را داشته باشد، به طوری که می‌توان صادرات غیر نفتی را از طریق گسترش تولیدات صادرات‌محور انجام دهیم زیرا این امر می‌تواند به گسترش و توسعه استان‌ها کمک کند.

همتی به لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: ۲۸ خرداد حماسه بزرگی است که باید با حضور پرشور برگزار شود تا بار دیگر قدرت کشور در منطقه نمایان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری انتخابات ۱۴۰۰ برنامه تلویزیونی صادرات غيرنفتي نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: یگانه آذری و ایلیا خسروی دو عضو نوجوانِ داستان نویس استان به باشگاه ملی قاف راه یافتند.
واحد افزود: یگانه آذری عضو مرکز بن با مربیگری فاطمه آذری و ایلیا خسروی عضو مرکز فارسان با مربیگری معصومه گودرزی، پس از انجام فرآیند داوری، مصاحبه و گزینش تخصصی توسط کارشناسان ستادی و اساتید مطرح داستان نویسی کشور به باشگاه استعدا‌های برتر ادبی کشور (قاف) دعوت شدند.
وی گفت: این اعضا به مدت ۳سال در یک طرح آموزشی زیر نظر بهترین اساتید ادبیات کشور به عنوان استاد راهنما آموزش‌های لازم را خواهند دید.
برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی با رویکرد نقد و بررسی آثار اعضا، ارائه‌ی منابع و سیر مطالعاتی به ایشان، دیدار با شاعران و نویسندگان نام آشنا و مطرح به ویژه در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این باشگاه به شمار می‌رود.
اردوی باشگاه قاف (بخش داستان نویسی) با حضور راه یافتگان نهایی به زودی در بهار ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور