Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در این آیین رونمایی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیتی محدود در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، عوامل سازنده سریال «زخم کاری» به همراه خبرنگاران و منتقدان و سینماگران به تماشای دو قسمت ابتدایی این سریال نشستند.

 

در بخشی از این مراسم که با اجرای محمدرضا مقدسیان همراه بود، محمدحسین مهدویان در سخنانی کوتاه اظهار امیدواری کرد که مخاطبان این سریال از این مجموعه لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم محمود حسینی‌زاد نویسنده رمان «بیست زخم کاری» که سریال بر اساس آن ساخته شده است با ارسال پیام ویدئویی به دلیل آنکه در ایران حضور نداشت با اشاره به ساخت این سریال گفت: خیلی دلم می‌خواست در کنار شما باشم و حضورا ادای احترام کنم. در اینجور ویدئوها طبیعتا خسته نباشید می‌گویند و آرزوی موفقیت برای گروه می‌کنند. من هم خودم را در این چارچوب نگه می‌دارم.

 

وی افزود: منتهی من یک تشکر ویژه می‌کنم به خاطر اینکه رمان «بیست زخم کاری» خوانده شد. خوانده شدن با مطالعه کردن و تورق زدن کتاب یک مقداری فرق دارد. من زمانی که این رمان را در اختیار نشر چشمه قرار دادم خیلی خوب توسط خوانندگان خوانده شد و از مسئولان این انتشارات تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: رمان «بیست زخم کاری» در اوایل دهه 80 نوشته شد. اما به صورت فیلمنامه بود. آن زمان دوستانی کمک کردند که به دست فیلمسازان برسد. از جمله زاون قوکاسیان که خیلی برای این اتفاق زحمت کشید و یادش را گرامی می‌دارم.

وی اظهارداشت: آن زمان این اتفاق نیفتاد و فیلمسازانی که آن موقع جواب منفی می‌دادند درباره هزینه فیلم صحبت می‌کردند و هیچ موقع درباره کیفیت کار صحبت نکردند ولی می‌گفتند تعدد لوکیشن باعث می‌شود که هزینه‌ها بالا برود. برای همین من تصمیم گرفتم که آن را به صورت رمان بنویسم. رمان سال 84 به اداره کتاب رفت و94 بیرون آمد. یعنی 10 سال در آنجا می‌خواندن و بالا پایینش می‌کردند. ولی بدون حذف یک کلمه منتشر شد.

 

حسینی‌زاد با تشکر از درک صحیح سازندگان سریال نسبت به رمان گفت: یکی از خصوصیات بارز کتاب ایجاز بسیار بالای آن و ضرباهنگ تند قصه است. که برخی از من ایراد می‌گرفتند که می‌توانستی مفصل‌تر بنویسی که من می‌گفتم نه. آن مصیبتی که در کتاب من درباره‌اش صحبت می‌کنم نیاز به همین ضرباهنگ دارد. من از تیم فیلمسازی تشکر می‌کنم که این ضرباهنگ درک شده است و به همان شکل پیاده سازی شکل گرفته. جملات کلیدی و ضرباهنگ کار به خوبی در قسمت‌های اول که من دیدم حفظ شده است. من هنوز قسمت‌های بعدی را ندیدم و امیدوارم به همین شکل حفظ شود.

 

وی تاکید کرد: در بازی‌ها هم به همین شکل است و بازیگران آن روح رمان و شخصیت‌ها را حفظ کردند. جواد عزتی و سعید چنگیزیان و دیگر بازیگران به خوبی شخصیت‌ها را درک کردند و به همان صورت بازی می‌کنند. من از آقای تخت‌کشیان و آقای مهدویان برای خواندن دقیق این رمان و اجرای دقیق آن تشکر می‌کنم. عکس‌العمل‌ها نسبت به قسمت اول بسیار خوب بود و نشان می‌دهد این سریال با استقبال مواجه شده است.

 

این نویسنده ایرانی در پایان افزود: دلم می‌خواهد به این موضوع اشاره کنم که یک خانومی توی توییتر نوشته بودند که حالا می‌بینیم رمان فارسی قابلیت فیلم شدن دارد و این به نظر من یک موفقیت بزرگ است.

در ادامه برخی از بازیگران این سریال همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی‌فر، الهه حصاری، کاظم هژیر آزاد، امیرحسین هاشمی و محمدحسین مهدویان روی سن رفتند.

سیاوش طهمورث درباره حضور در این سریال گفت: هر کسی از بازی من لذت برد از محمدحسین مهدویان تشکر کند. سینما یک کار گروهی است و اگر مورد قبول قرار گرفته کار تیم و همه عوامل بوده است.

کاظم هژیرآزاد نیز اظهار کرد: خوشحالم که برای اولین بار با محمدحسین مهدویان کار کردم، امیدوارم سریال او هم مثل فیلم‌هایش پر مخاطب باشد.

 

مائده طهماسبی گفت: خوشحالم که سریال با پخش دو قسمت تا این حد مخاطب داشته و خوشحالم که سهم کوچکی در این سریال داشتم.

پس از آن قسمت اول و دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سالن اصلی پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش در این مراسم ابراهیم امینی، حبیب والی‌نژاد، الهه حصاری، سروش صحت، علی سرتیپی، مه‌لقا باقری، حبیب خزایی‌فر، محمدحسین مهدویان، سیاوش طهمورث، مائده طهماسبی، فرهاد آئیش، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، عباس جمشیدی‌فر، ابراهیم امینی و امیرحسین هاشمی حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب رونمایی سریال فیلمنامه زخم کاری محمدحسین مهدویان جواد عزتی شبکه نمایش خانگی محمدحسین مهدویان زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدباقر رحمانی رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در این آزمایشگاه آنالیز و انداره گیری عناصر به صورت همزمان تا ۱۰ عنصر با دقت بالا انجام می‌شود که علاوه بر مراکز پژوهشی در صنایع مختلفی که نیاز به اندازه گیری عناصر با دقت بالا دارند از جمله معادن کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای راه اندازی این آزمایشگاه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رحمانی افزود: پهباد نقشه برداری مجهز به جی پی اس با قابلیت تهیه نقشه‌های سه بعدی در رشته‌های کشاورزی و عمران کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای خرید این پهباد یک میلیارد تومان هزینه شده است.  در مراسم افتتاح و رونمایی این طرح ها  علی خطیبی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود